Sistemul de Asistenta la Franare, obligatoriu din 2009
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Comisia Europeana intentioneaza sa introduca o noua masura destinata pietei auto. Oficialii UE vor sa creasca gradul de siguranta introducand obligativitatea existentei sistemului de asistenta la franare in pachetul standard al masinilor noi.
Introducerea Sistemul de Asistenta la Franare ar duce la o mai buna protectie a pietonilor. Conform statisticilor Comisiei Europene 1.100 de vieti omenesti ar fi salvate in fiecare an. Sistemul de Asistenta la Franare este foarte util in situatii nepravazute, in conditii de urgenta, cand mjoritatea soferilor nu au viteza de reactie si forta suficienta de a actiona corespunzator pedala de frana.
In astfel de situatii, acest sistem ajuta la o franare mai buna. Comisia Europeana are de gand sa introduca aceasta prevedere incepand cu anul 2009, chiar daca costurile masinilor noi ar fi ridicate de acesta dotare suplimentara.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o rechemare în service care afectează peste un milion de mașini. Printre modelele afectate se numără Land Cruiser, Mirai, Prius, Subaru Solterra, dar și mai multe modele Lexus. (09.11)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Mahindra BE6 Formula E Edition: ediția specială care sărbătorește 10 ani în Formula E

-
Imagini noi cu viitoarea Cupra Raval: preț de 26.000 euro




Intotdeauna se mai gaseste cineva care nu stie sa foloseasca frana. Nu ar trebuie sa creasaca preturile asa de mult, mai simplu e sa produci o masina cap coada cu toate cele, decat sa adaugi optionale (dar si dep. de marketing trebie sa-si faca treaba)
toate bune
Cred ca masurile de acest gen ce vizeaza cresterea sigurantei si scaderea poluarii ar trebui asistate in special de eliminarea/diminuarea taxelor pentru echipamentele implicate, chiar si subventii.
Doar punind interdictii fara a sprijini pe cei afectati sa se reorienteze si sa iti respecte deciziile ii impingi la masuri firesti de eschivare sau incalcare a acestora.De exemplu, cit de ipocrit poti sa fii sa taxezi in numele sigurantei si al mediului mii de oameni care isi permit doar o masina de citeva mii de euro (si poate ajung din cauza asta cu o supermasina chinezeasca) si sa nu misti un deget pentru a face ceva intr-adevar cu banii colectati(nu putini).Poate daca in acelasi timp ar fi facilitat prin scutiri de taxe echiparea cu GPL sau ABS nu ar mai fi fost privit ca un mare premier cu gindul doar la buzunarul propriu.
In acest stil probabil Romania va aplica prima interdictia de vinzare a masinilor fara frinare asistata, prietenii dealeri stiu de ce.