Sistemul de Asistenta la Franare, obligatoriu din 2009
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Comisia Europeana intentioneaza sa introduca o noua masura destinata pietei auto. Oficialii UE vor sa creasca gradul de siguranta introducand obligativitatea existentei sistemului de asistenta la franare in pachetul standard al masinilor noi.
Introducerea Sistemul de Asistenta la Franare ar duce la o mai buna protectie a pietonilor. Conform statisticilor Comisiei Europene 1.100 de vieti omenesti ar fi salvate in fiecare an. Sistemul de Asistenta la Franare este foarte util in situatii nepravazute, in conditii de urgenta, cand mjoritatea soferilor nu au viteza de reactie si forta suficienta de a actiona corespunzator pedala de frana.
In astfel de situatii, acest sistem ajuta la o franare mai buna. Comisia Europeana are de gand sa introduca aceasta prevedere incepand cu anul 2009, chiar daca costurile masinilor noi ar fi ridicate de acesta dotare suplimentara.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat o nouă rundă de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 mașini noi. Dintre mașinile testate, 15 modele au fost notate cu 5 stele. Printre mașinile cele mai sigure se numără Mazda 6e, Audi Q3 și BMW X3. (16.10)
-
Filiala britanică a mărcii Citroen a emis un ordin de stop-drive pentru clienții a 4 modele vândute în această țară. Marca franceză încearcă să repare o problemă serioasă la sistemul de frânare. (19.09)
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Intotdeauna se mai gaseste cineva care nu stie sa foloseasca frana. Nu ar trebuie sa creasaca preturile asa de mult, mai simplu e sa produci o masina cap coada cu toate cele, decat sa adaugi optionale (dar si dep. de marketing trebie sa-si faca treaba)
toate bune
Cred ca masurile de acest gen ce vizeaza cresterea sigurantei si scaderea poluarii ar trebui asistate in special de eliminarea/diminuarea taxelor pentru echipamentele implicate, chiar si subventii.
Doar punind interdictii fara a sprijini pe cei afectati sa se reorienteze si sa iti respecte deciziile ii impingi la masuri firesti de eschivare sau incalcare a acestora.De exemplu, cit de ipocrit poti sa fii sa taxezi in numele sigurantei si al mediului mii de oameni care isi permit doar o masina de citeva mii de euro (si poate ajung din cauza asta cu o supermasina chinezeasca) si sa nu misti un deget pentru a face ceva intr-adevar cu banii colectati(nu putini).Poate daca in acelasi timp ar fi facilitat prin scutiri de taxe echiparea cu GPL sau ABS nu ar mai fi fost privit ca un mare premier cu gindul doar la buzunarul propriu.
In acest stil probabil Romania va aplica prima interdictia de vinzare a masinilor fara frinare asistata, prietenii dealeri stiu de ce.