Subaru va lansa versiunea automata a lui Impreza WRX STI
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Subaru a anuntat ca va lansa versiunea A-Line a lui Impreza WRX STI, echipata cu un motor Boxer turbo de 2.5 litri, care dezvolta 300 CP si cu o cutie automata cu cinci trepte. Aceasta versiune este gandita sa atraga clientii distinsi care nu au fost pana acum interesati in mod deosebit de marca japoneza.
Modelul beneficiaza de o transmisie automata cu cinci trepte, denumita SPORTSHIFT, care este cuplata la un tren de rulare AWD echipat cu un sistem VTD de distributie variabila a cuplului motor. Pe langa aceste sisteme, transmisia va mari usor turatia motorului atunci cand schimba intr-o treapta inferioara pentru a face schimbarea cat mai lina, iar viteza de schimbare a treptelor poate fi reglata prin alegerea intre trei setari disponibile. Subaru Impreza WRX STI A-Line este echipat cu un motor boxer turbo de 2.5 litri care dezvolta 300 CP si un cuplu motor de 350 Nm.
Propulsorul boxer al lui Subaru Impreza WRX STI este supraalimentat cu o singura turbina care il ajuta sa dezvolte o curba de cuplu lina din portiunea medie pana in portiunea superioara a gamei de turatii. Acest model pune accentul pe confort, motiv pentru care Subaru a echipat Impreza WRX STI A-Line cu scaune reglabile electric pe opt directii, care pot fi imbracate optional in piele, iar tapiteria poate avea accente argintii.
Exteriorul beneficiaza de o noua culoare disponibila, denumita “Satin White Pearl”.Via | Subaru
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Subaru in Romania
-
Subaru BRZ facelift Preţ: 34.400 €
-
Subaru Forester (2013-prezent) Preţ: 29.393 - 44.000 €
-
Subaru Levorg (2015-prezent) Preţ: 33.290 - 37.290 €
-
Subaru Outback (2015-prezent) Preţ: 35.581 - 41.799 €
-
Subaru XV Preţ: 23.575 - 33.575 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Pagani tocmai a prezentat Codalunga Speedster, un hypercar extrem de limitat, cu transmisie manuală, care aduce un omagiu prototipurilor de curse din anii 1960. (09.07)
-
Britanicii de la Aston Martin au lansat, oficial, noul Vantage S. Pe lângă o serie de noutăți aerodinamice, noul model beneficiază de un motor V8, twin-turbo, care dezvoltă 680 de cai putere. (09.07)
-
Ineos a pregătit câteva noutăți pentru modelul său de teren Grenadier. Acesta primește acum o suspensie înălțată, anvelope de teren noi și punți pe portale. (09.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Pericol iminent
-
BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
-
Noile Porsche 911 Carrera 4S și Targa 4S facelift: motor mai puternic
Oamenii blagosloviti cu "distinctie" apreciaza stilul (masina asta nu are deloc), polivalenta, calitatea interioarelor, insonorizarea.
E adevarat ca te distingi in traficul normal cu o masina gata de raliu dar sigur nu vei ave ceea ce se cheama"distinctie".
Automata nu da distinctie ci poate timpi de schimbare radizi si daca e vreun a de tip "dual clutch" continuitatea livrarii puterii.
Cand Porsche a cercetat asta pentru masinile de curse cu zeci de ani in urma nu a facut-o pentru distrinctie. Cand Nissan GT-R a primit o cutie din aceasta nu a fost pentru confort sauleneasoferului ci pentru sporirea placerii pilotajului. Vi se pare ca masinile de Formula 1 au cutii manuale?
In continuare respect o sportiva pur-sange acum si cu o cutie automatizata pentru placerea pilotajului. Sunt convins ca nu voi vede vreo doamna "distinsa" smucind/smucita prin oras (de) cei 300 de cai de la un semafor la altul...
eu am o intrebare pt cei de la subaru: de ce au in intentie bataia de joc fata de clientii din afara Japoniei? doar confratii vostri meriata ce-i mai bun, in rest considerati ca suntem prea prosti pt a merita ceva bun?
eu, unul, va doresc sa va pierdeti cat mai multi clienti de Sti, pe mine unul cu siguranta m-ati pierdut!