Tata ar putea sa vanda licenta de productie a modelului Nano
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Indienii de la Tata Motors ar putea sa profite de popularitatea deosebita a modelului Nano si sa vanda licenta de productie a acestuia si altor constructori. Modelul Nano va putea fi comercializat astfel si sub alte marci, lucru care va ajuta la distribuirea acestuia pe piete pe care Tata Motors nu a patruns inca. Modelul low-cost Tata Nano a inregistrat peste 500.000 de pre-comenzi in India in primele saptamani de la lansare, lucru care a dus la infiintarea unei loterii pentru primele 100.000 de exemplare produse.
Cei de la Tata Motors au fost obligati sa renunte la constructia unei fabrici din India destinata productiei lui Nano din cauza protestelor organizate de fermierii din zona respectiva. Acea facilitate era terminata in proportie de 95%, dar acest lucru nu i-a impiedicat pe fermierii indieni sa se revolte si sa agite spiritele in zona din cauza industrializarii excesive a zonei in care aveau terenuri.
Tocmai de aceea, Tata Motors vrea sa profite la maximum de popularitatea lui Nano, care ar putea fi asamblat si in fabricile altor constructori, chiar si in India. Constructorii care aleg sa construiasca versiunea proprie a lui Nano nu sunt obligati sa utilizeze acest nume, dar vor putea furniza in jur de 10.000 de unitati ale acestui model in fiecare an.
Viitoarea fabrica Tata Motors care se va ocupa de productia lui Nano va fi gata abia in martie, dar va avea capacitatea de a fabrica 250.000 unitati pe an.Via | JustAuto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)