Toyota isi va plati angajatii pentru ore suplimentare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota a anuntat ca muncitorii uzinelor sale din Japonia care vor dori sa faca ore suplimentare participand la cursuri de dezvoltare a controlului calitatii vor fi platiti aditional. Pana acum, participarea in astfel de cursuri nu era platita, caracterul sau optional fiind singura constanta.
Masurile Toyota vin dupa ce presa din Japonia i-a taxat pe sefii Toyota, despre care sustinea ca nu ii platesc indeajuns pe oamenii care isi doresc sa participe la astfel de activitati conexe. In japoneza, asemenea ore suplimentare sunt denumite "saabisu zangyo", adica, in traducere libera, "serviciu suplimentar".
Unul dintre principalele motive pentru care Toyota apeleaza la astfel de cursuri profesionale este acela ca - sustine presa interna din Japonia - extinderea enorma a constructorului nipon a generat o scadere a calitatii produselor sale la nivel mondial.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
BMW: „Motorul termic este piatra noastră de temelie”
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
Nu-i ami plange tu de mila, astia macar au ajuns nr.1 la vanzari si calitate.
O sa vezi tu si Ford cand deschide fabrica aici ce sclavie face cu oamenii, la fel ca si Renault, prostia e a romanului si politicienilor care favorizeasa asta prin legislatie. De, noi luam chirii, impozite, etc, si sa dea salarii mici la muncitori si ungurii de la VW si altii au dat teren fara chirie pe 10 ani si o gramada de alte scutiri si au dat salarii bune.
Asta e diferenta de conceptie.
Se chiama libertatea de piata.
Prudentul lui taticu, daca citesti cu atentie aici nu este vb de munca ci cursuri de extra calificare. Oameni aia nu produc nimica in acel timp ci invata ceva.
Personal am tinut cursuri pt muncitori de citire a desenelor technice si ei o faceau in timpul lor liber, nu platiti.
Dar educatia comunista inca nu va parasit si vreti sa profitati de orice ocazie pe gratis.
Si da, mii si mii de oameni muncesc voluntar in multe locuri si o fac cu bucurie.
Bravo, halal gândire. Citez, "Oameni aia nu produc nimica in acel timp ci invata ceva." Aşa a fost aici, în România, pe vremea comuniştilor. Intelectualii care aveau facultate, care studiaseră, care făceau cercetare, erau consideraţi ultima clasă socială. Pe primul loc erau muncitorii, apoi ţăranii. Intelectualii erau considerati "indirect productivi". Cam ca japonezii din răspunsul tău. A învăţa=a nu produce nimic. Să trăiţi, tovarăşu' Andrei!
Lucrez într-o multinaţională americană. Te informez că la cursurile de perfecţionare pe care le urmez sunt plătit. Dacă voi învăţaţi în timpul liber, treaba voastra. Unu-zero pentru noi.
Mii de oameni muncesc voluntar. Dar nu în intreprinderi - cu excepţia internship-ilor.
2. Intelectualii erau considerati "indirect productivi".
3. Te informez că la cursurile de perfecţionare pe care le urmez sunt plătit.
4. Mii de oameni muncesc voluntar. Dar nu în intreprinderi - cu excepţia internship-ilor.
1. ITT Industries. Au si in Romania reprezentanta.
2. Si acuma e la fel.
3. Da, dar cursurile sunt platite nu prele de cursuri ca fiind muncite. Firmele platesc costul cursurilor dar le faci in timpul personal nu in timpul programului de munca.
4. Sti tu ceva dar ....... Comica interventia cu "exceptia" dar asa este. Nimeni nu munceste cu exceptia ....... hahahaha
Ca sa ai performanta instruieste pe banii tai omul si plateste-l, ca sunt firme auto, de haine, etc. care isi trimit oamenii in strainatate la cursuri si mai sunt si platiti, normal contra unui contract semnat. Daca vin americanii aia si prostesc romani ca tine e treaba ta si daca te pletesc cu 1/4 din salariul postului echivalent in SUA e tot treaba ta, ca de esti roman de turma.
Da, multi isi doresc ca firma la care lucreaza sa-i duca in brate tot timpul zilei si pana la moarte.