Toyota pregateste Prius-ul alimentat la priza: 3.6 litri/100 km

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 03.02.2009
La sfarsitul lui 2010, Toyota va dezvalui o versiune alimentata la priza a noii generatii Prius. Japonezii au estimat ca noul produs va avea un consum de 3.6 litri/100 km.

In cadrul Salonului Auto de la Detroit Toyota a dezvaluit publicului noua generatie a modelului Prius. Putini stiu insa ca japonezii nu se opresc aici si pregatesc o versiune alimentata de la priza a hibridului popular.

Diferenta majora intre cele doua versiuni va fi consumul: versiunea dezvaluita la Detroit atinge 4.7 litri la 100 de kilometri in timp ce varianta alimentata la priza pretinde inca de pe acum un consum de doar 3.6 litri la 100 de km.

Toyota afirma ca noua versiune ce va putea fi alimentata de la priza obtine valorile record de consum in conditii reale de trafic si nu in laborator. Bill Reinert, managerul departamentului de testare a vehiculelor alternative Toyota SUA, a declarat ca le-a cerut soferilor de teste sa exploateze in conditii normel versiunea, pentru a obtine o serie de valori reale.

In prezent, japonezii testeaza o serie de baterii litiu-ion pentru a determina care dintre acestea ofera cea mai buna combinatie intre elemente ca durabilitate si autonomie, pentru viitorul Prius.

Testele vor fi extinse in lunile urmatoare, aproximativ 150 de exemplare urmand sa fie oferite pentru evaluare unor colegii, unor flote comerciale si unor celebritati atent selectionate.

Versiunea alimentata de la priza a noului Toyota Prius va debuta pe strazi abia la sfarsitul lui 2010 sau inceputul lui 2011.

via | WCF

Comentarii (4)

  • AndreiRN
    Toyota
    Au spart ghiata in domeniul hibridelor si asta va fi viitorul apropiat. Versiunea cu celule solare pe caroseria va schimba socotelile multora.
    Bravo Toyota.
    0 0
  • Bravo celor de la Toyota
    Cu toate investitiile pe care le faceti in cercetari, poate ar fi timpul sa mai taiati din pretul masinii?
    0 0
  • Convingere
    Daca as avea bani , din asta mi-as lua !
    0 0
  • Momentan, sistemul hibrid folosit de ei nu le permite sa mai taie din pret, si asa il vand cu profit minim (ba chiar pirmele generatii s-au vandut in pierdere). Bateriile Li-Ion inca sunt scump de produs si nu au capacitatea de inmagazinare foarte rapida si durabila.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru