Update: Viitorul BMW M5 va avea motor V8 turbo

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 09.07.2008
Surse din interiorul BMW au declarat ca viitorul M5, asteptat in 2011, va renunta la motorul V10 de 5.0 litri.

Esential

536 de cai putere ar urma sa aiba viitorul M5.

Reimprospatarea gamei si dezvoltarea unor noi tehnologii capabile sa imbunatateasca aptitudinile modelelor lor au adus celor de la BMW vanzari record in prima jumatate a acestui an. Nemtii nu se multumesc insa cu atat si tintesc mult mai departe, pregatind noi surprize pentru urmatorii trei ani.

Constructorul bavarez pregateste deja noua generatie a Seriei 5, asteptata sa debuteze in 2010, dar si versiunea de performanta a acesteia. Viitorul M5 se pare ca va renunta la actualul propulsor V10 de 5.0 litri, inspirat de tehnologia folosita in interiorul diviziei de Formula 1.

Nemtii vor trece astfel de la motoarele aspirate natural la cele turbo si in cazul versiunilor de performanta. Aceasta modificare va viza intreaga gama BMW, nemtii orientandu-se catre propulsoare turbo dupa premiile castigate de motorul V6 de 3.0 litri.

Noua generatie M5, asteptata sa debuteze in 2011, va beneficia cel mai probabil de serviciile motorului V8 de 4.4 litri turbo regasit pe proaspat lansatul SUV X6.

Vorbim bineinteles de o versiune mult mai sportiva a acestui propulsor, capabila sa dezvolte pana la 536 de cai putere si un cuplu motor impresionant.

Ramane de vazut daca aceste resurse vor fi suficiente pentru a rivaliza cu cel mai puternic motor german, unitatea V10 bi-turbo de 580 de cai regasita pe Audi RS6 Avant.

via | World Car Fans

Taguri: Audi, BMW, M5, RS Avant, RS6, Seria 5, X5

Comentarii (5)

  • propulsoare turbo dupa premiile castigate de motorul V6 de 3.0 litri.?
    motorul de la bmw biturbo cel de 3000 este 6 in line nu v6
    0 0
  • Sergiu
    FITI OAMENI NU JURNALISTI !!!!!
    Motorul de la Audi de 580 cp e par la ...
    IN primul rind e greu de comparat un kakat cu turbo vs un motor de BMW de 507 cp aspirat normal .
    BMW daca ar pune turbo de 507 ar ajunge usurel la 650 cp.
    DAr care e chestia BMW renunta la V10 de 507 cp aspirat normal la un V8 4.4 de 535 cp , pentru a reduce emisiile de poluare . BMW gindeste verde si totodata nu uita de putere.
    asa ca nu comparati atita BMW cu Audi.
    BMW a fost si este mai bun ca Audi.
    4 ani consecutiv BMW ia motorul anului in lume.
    0 0
  • Din pacate, nu doar BMW vor reduce capacitatile motoarelor, multi constructori o vor face, actualele generatii de super-germane vor ramane cele mai tari
    0 0
  • unmarefan
    citat
    "G-Power a montat un twin-turbo, cu presiunea de 0,5 bar pe propulsorul de serie BMW M5, ceea ce "scoate" din motorul V10 730 CP, cu 220 CP mai mult decât în standard. Cei de la G-Power mai au ca as în mânecă un twin-turbo cu presiunea de 1,0 bar, ceea ce ar însemna o putere maximă de peste 800 CP"
    0 0
  • audi
    audi interioarele seamana cu cele de la wv,skoda,seat..... Dar in schimb in bmw te simti altfel este diferit de toate masinile cum ar vine te simti ca acasa nu strain cum esti cu un audi.BMW cel mai tare rullz BMW
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru