Volkswagen: "Cei de la Suzuki joacă teatru"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Săptămâna trecută, oficialii Suzuki au cerut scuze publice din partea celor de la Volkswagen pe fondul acuzaţiei de încălcare a parteneriatului dintre cele două mărci. Japonezii le-au dat răgaz până pe 30 septembrie celor de la Volkswagen, dar nemţii n-au stat degeaba şi au formulat rapid un răspuns. Cei de la Volkswagen consideră că oficialii Suzuki sunt "teatrali" în ceea ce priveşte plângerile cu privire la reputaţia mărcii şi afirmă că au făcut toate eforturile pentru a continua parteneriatul.
"Asemenea acţiuni teatrale nu sunt utile în situaţia actuală", a declarat Martin Winterkorn, şeful Volkswagen.
Volkswagen şi Suzuki au parafat o alianţă în urmă cu 20 de luni, dar parteneriatul nu a dus la niciun rezultat până în prezent, deşi cei de la Volkswagen au investit 2.9 miliarde de dolari. Nemţii deţin 19.9% din acţiunile Suzuki, în timp ce japonezii deţin 1.49% din acţiunile Volkswagen. Întregul scandal a demarat în urma unei afirmaţii a celor de la Volkswagen, care spuneau că au putere de decizie la Suzuki.
Japonezii au declarat că preferă să renunţe la acţiunile de la Volkswagen dacă parteneriatul nu va fi continuat, în timp ce nemţii susţin că nu vor să vândă pachetul de acţiuni pe care îl deţin în cadrul companiei Suzuki. Analiştii industriei auto consideră că nu sunt şanse ca acest parteneriat să ducă la debutul vreunui model nou, cea mai probabilă opţiune fiind dizolvarea.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (5)