Volkswagen Scirocco Cup, versiune dedicata circuitului
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a publicat astazi primele informatii si imagini ale noului Scirocco Cup, un model derivat din sportiva cu acelasi nume, destinat competitiilor monomarca organizate de VW.
Coupe-ul este propulsat de un motor TSI de 2.0 litri si 220 de cai putere, alimentat cu gaz metan. Solutia ingenioasa, venita din dorinta de a crea un model extrem dar cu emisii reduse, prezinta dezavantaje atunci cand vine vorba de accelerare. De aceea, Volkswagen a instalat un buton pe plansa de bord care elibereaza inca 30 de cai putere si permite obtinerea unui raspuns mai bun.
Resursele sunt transmise puntii fata cu ajutorul unei transmisii automate DSG, cu dublu ambreiaj si sase rapoarte. Pentru a putea mentine insa o stabilitate buna si un control deosebit, Volkswagen a instalat un diferential autoblocant si a sporit rigiditatea caroseriei cu un roll-bar. La nivel exterior, Volkswagen a folosit acelasi kit exterior regasit pe proaspat lansatul frate de serie, Scirocco R.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a dezvăluit prima imagine oficială cu cel mai puternic model de serie produs vreodată. Noul model se numește Fenomeno și urmează să fie dezvăluit oficial în august. (01.07)
-
Mazda a publicat primele imagini oficiale cu noua generație CX-5. Noul model va fi disponibil cu două motorizări și va fi primul model Mazda oferit cu noul motor pe benzină Skyactiv-Z. (01.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (1)