Volkswagen: "Vrem să fim echivalentul lui Apple în industria auto"
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Succesul Apple a inspirat societatea contemporană. Era aşadar inevitabil ca un brand auto să se lase inspirat de povestea companiei americane, care a cucerit lumea cu produsele sale inovative. Volkswagen vrea să fie un Apple în industria auto. O afirmă persoane cu funcţii importante în structura constructorului german.
În cadrul lansării noului Volkswagen CC, Martin Kropp, şeful de design exterior Volkswagen, a declarat: "În prezent ai produsele Apple şi alte produse. Asta vrea să devină şi Volkswagen". Kropp a dezvăluit faptul că pentru faceliftul operat pe noul CC s-a lăsat inspirat de stilourile Mont Blanc, de produsele Apple şi de ceasurile unor designeri celebri.
"Este o plăcere să priveşti aceste produse. Ştii că există o întreagă inginerie în spatele acestor produse, dar îţi place chiar şi numai să le priveşti. Publicul vrea un design simplist şi asta încercăm să le oferim", a mai declarat Kropp, care susţine că filosofia brandului se află într-un punct în care micile detalii tehnice pot face diferenţa între brandul german şi rivalii săi.
"În acest moment ne concentrăm mai mult asupra detaliilor. Spre exemplu, blocurile optice faţă şi spate ale noului CC se bucură de linii noi, care intrigă publicul. CC este unul din ultimele modele care adoptă imaginea actuală a brandului, dar absolut tot a fost îmbunătăţit în materie de aspect. Ne-am inspirat mult şi de la Phaeton pentru realizarea lui", a mai declarat designerul VW.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
- 
				                
				                Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
- 
				                
				                Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
- 
				                
				                Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
- 
				                
				                Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
- 
				                
				                Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
- 
				                
				                Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
- 
				                
				                Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
- 
				                
				                Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
- 
				                
				                Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
- 
				                
				                Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
- 
				                
				                Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
- 
				                
				                Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
- 
				                
				                Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
- 
				                
				                Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
- 
				                
				                Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
- 
				                
				                Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
- 
				                
				                Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
- 
				                
				                Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
- 
				                
				                Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
- 
				                
				                Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
- 
				                
				                Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
- 
				                
				                Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
- 
				                
				                Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
 
												








 
        


























vai de capul lor!!!
cred ca se refera ca trebuie sa platesti de 2 ori in plus fata de valoarea unui laptop cu aceleasi performante :)))
oare ce dume mai au in program? ca de mult nu am ras asa:))))
PS nu ait auzit de defecte de fabricatie ? rechemari in service...va vor costa mai mult !!
intr-adevar noua generatie vw este o evolutie clara a penibilitatilor care le faceau inainte (stilistic). de la o degeneratie la alta nu observai decat mici schimbari. dar nici pe departe la ce par a fost ifon la apple.
eventual AUDI este APPLE. pentru ca e un produs premium si din ce se preconizeaza clar as putea sa il identific cu APLLE.
sa zici ca poate vw este nokia, care se reinventeaza. au si ei ceva bun si calitativ dar nu revolutionar.
ah, daca vorbesc ca pret (performante la pret dublu decat concurenta, da). dar daca apple are sistemul lor propriu de operare care are stabilitatea lui (normal ca e folosit doar pe configuratii proprii si putine, vs windows care e construit pt restul 99% de configuratii si siteme posibile) la vw nu poti vorbi de asa ceva. furnziorii de piese sunt aceeasi din piata, si au destule probleme si ei
a trecut mitul germanitatii cand da, ei foloseau suruburi si altii clipsuri (reducere de costuri - care se pare ca totusi e o politica de succes)
dar VW tre sa faca o "miscare" pentru ca hyundai i-a clasat competitorul direct al noilor lor produse (ca pret si calitate)
Si eu vreau sa ajung pe Luna intr-o zi.