Hyundai i10 facelift primeşte "faţa" lui ix35

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 09.09.2010
Hyundai a prezentat la Seul viitoarea versiune electrică a lui i10. Odată cu aceasta, avem în faţă şi faceliftul modelului de oraş dezvoltat de compania coreeană.

Deşi se ştie deja de ceva vreme faptul că Hyundai va aduce la Salonul Auto de la Paris versiunea facelift a modelului de oraş i10, constructorul coreean a reuşit să ţină la secret imaginile cu varianta schimbată a maşinii. Astăzi, însă, Hyundai a lansat la Seul noul i10 BlueOn, versiunea electrică a modelului său, aceasta fiind prezentată presei sud-coreene în "hainele noi" ale lui i10 facelift.

Schimbările estetice în raport cu varianta actuală sunt radicale, modelul celor de la Hyundai primind faţa lui ix35, una deja familiară pentru fanii mărcii. i10 se transformă astfel dintr-o maşină cu design fad într-una cu linii curajoase. Deşi nu există încă fotografii cu interiorul modelului sud-coreean, informaţiile apărute până acum arată că şi interiorul a fost supus unei cure de înfrumuseţare, chiar dacă aceasta a fost ceva mai subtilă decât în cazul exteriorului.

Toate motoarele pe care clienţii le vor avea la dispoziţie su capota lui i10 facelift se vor ridica la nivelul normelor Euro 5. Vor exista două motoare pe benzină: o versiune nouă şi mai economică a unităţii de 1.2 litri şi un motor nou, de 1.0 litri, care îl înlocuieşte vechea unitate de 1100 centimetri cubi.

În ceea ce priveşte versiunea electrică anunţată astăzi, i10 BlueOn, aceasta are la baza un set de baterii litiu-ion şi un motor electric care dezvoltă 81 de cai putere şi 210 Nm.

Autonomia maximă a maşinii va fi de 140 de kilometri, iar înărcarea completă va avea loc în şase ore. La fel ca în cazul modelelor electrice deja cunoscute, va exista şi un mod de încărcare rapidă, acesta permiţând umplerea a 80% din baterie în doar 25 de minute. Varianta electrică a lui i10 va fi lansată la nivel mondial în 2012, targetul total de unităţi produse fiind stabilit la doar 2500.

via | Autocar

Comentarii (5)

  • hm
    Tot spatele ala de dubita il are.

    E mai ok dar una dintre cele mai hidoase ramane
    2 2
  • hm suna frumos ,da'....
    wauuu ..210nm...81 cp...la greutatea ei o sa treaca pe linga 308-ul meu fluierind,,,,dar pauza de 6 ore la 140km? ha un drum la bucale +''penele de incarcare'' iti va lua un concediu..costul acumulatorilor ,care banuiesc ca nu e mic si viata lor nu e lunga,mai ales la incarcarile''rapide''?..deocamdata ramin la motorina...
    3 0
  • S-au miscat rapid
    Hyundai este marca populara deci se preteaza la "modelul celor de la Hyundai primind faţa lui ix35" asa cum au facut cei de la masina poporului cand au pus fata de Golf pe toate celelalte.
    Destepti coreenii astia, s-au prins de smecherie.
    2 0
  • @ccp
    pentru oras e mai mult decat suficient...
    1 1
  • @mog
    ai dreptate,dar ar fi destul de inconfortabil sa am masina de oras si masina de ''extra oras''...unde mai pui si cheltuielile cu 2 masini...eu prefer una ''buna la toate';'
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru