Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică

Publicat Vineri, 03.10.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 11
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică - Poza 13
Noul Suzuki Vitara reprezintă declaraţia de război împotriva actualului Nissan Juke. Constructorul japonez reînvie numele Vitara după 25 de ani şi îl aplică tot unui SUV de mici dimensiuni.

Suzuki a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Paris noua generație a SUV-ului Vitara. Cei care cunosc istoria brandului japonez vor observa că Suzuki reînvie astăzi şi numele Vitara, folosit în urmă cu 25 de ani tot pe un SUV.

Şi atunci ca şi acum, noul Vitara este un SUV de mici dimensiuni. Dacă pe atunci modelul îşi propunea să facă performanţă în teren accidentat, astăzi modelul ţinteşte mai mult succesul înregistrat de conaţionalul Nissan Juke.

Inspirat de conceptul iV-4, expus anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, noul Vitara promite o abordare estetică curajoasă, cu linii arcuite şi o caroserie în două tonuri, cu un acoperiş şi montanţi de culoare neagră. De altfel este şi o modalitate de a anunţa că modelul va putea fi personalizat în detaliu şi va beneficia de mai multe niveluri de echipare.

Esential 25 de ani au trecut de când Suzuki a renunţat la vechiul Vitara.
Gama de motorizări va fi compusă din propulsoare de mici dimensiuni, capabile să ofere un consum şi emisii de carburant record.
Nu în ultimul rând, pentru că vorbim despre un SUV, fie el chiar şi de mici dimensiuni, Suzuki va strecura sub caroserie lui Vitara şi o tracţiune integrală AllGrip, bineînţeles opţional.

Debutul comercial este aşteptat să se consemneze la începutul anului viitor. 


Comentarii (11)

  • De ce spuneti ca Suzuki "reinvie" numele Vitara? Exista si acum la vanzare un model Vitara.
    7 3
  • Suleyman Cunoscatoru
    Super, dar parca mie imi placea mai mult versiunea veche mai patratoasa. Despre motoarele diesel de la Renault de generatie veche 1.9, n-am auzit nimic deoarece nu prea sunt posesori. Sper doar sa nu renunte la maneta de cuplare a tractiunii 4x4 cum era la modelele pick-up.
    8 1
  • antonny
    nu ararta rau deloc.....
    8 0
  • BaditzaEx
    In sfarsit o gura de oxigen la Suzuki, ( noul SX4 dezamageste fata de vechiul model ), cred, ca o sa aibe succes daca vor oferi si o versiune in 3 usi ( improbabil avand in vedere costurile ) iar in primul rand, daca vor scoate si ei niste motorizari mai performante, cele actuale ( Grand Vitara ) fiind dezamagitoare in ambele variante ( motorina sau benzina ) fata de un Duster.

    Imi place cum arata, as vrea sa pastreze din capabilitatile offroad, legendare ale vechiului Vitara... ar putea fi un Jeep Wrangler pt clasa mai saraca, cred, ca pe asta ar tre sa primeze Suzuki , nu pe stilul Juke ( care nu este rau ) dar Vitara poate si a fost mult mai mult de atat.
    10 0
  • Sa speram ca va avea si foarte bunele performante off-road ale modelului a carei renastere se doreste.
    5 0
  • @MRC

    Grand Vitara este numele actual. A existat o perioada cand Vitara si Grand Vitara s-au produs in paralel.
    8 0
  • Sper ca acesta va fi un urmas mai adevarat si mult mai capabil pentru SX4. S-Cross este se pare, o incercare nereusita de a concura cu Qasqai, manevra neinspirata dealtfel.
    Suzuki a avut mereu o personalitate diferita de ceilalti, si ar fi fost pacat ca dpdv design se alinieze trendului IX35-Sorento-Qasqai care nu sunt decat niste hatchback-uri de oras inaltate pe roti mai mari.
    Dpdv performante, sper sa se ridice la inaltimea inaintasului caruia ii va purta numele.
    1 0
  • @Suleyman: cam la care modele Suzuki pick-up arhi-cunoscute faci referire ca aveau manetutza de cuplare 4x4 ?! Pick-upuri Suzuki cu 4x4 au fost cateva: o versiune de Samurai care nu prea a fost populara in Europa si o versiune de pick-up full-size pentru State, care era de fapt un Nissan Titan...
    Cat despre manetuta, aceasta semnifica angrenaje mecanice, ceea ce - in segmentul de fata - nu prea se mai practica de ani buni (pe Defender-ul in productie mai gasesti asa ceva), ci se folosesc actionari electrice/electronice. La Suzuki, ultima generatie Grand-Vitara nu mai are manete din 2005, iar Jimny tot cam de atunci a renuntat la maneta in favoarea butoanelor.
    Despre motoarele de pe Grand Vitara actuala (=ultima generatie, adica din 2005 incoace), mare parte din cele pe care le vezi pe strada sunt cu diesel-ul 1.9 de la Renault, alternativele - desi fiabile - nefiind prea alese prin prisma consumului aferent motorizarilor de 2.0 si de 2.4 benzina (motoare Suzuki). Iar ca probleme, la diesel n-am auzit decat de cateva cazuri de infundare a DFP-ului.

    @mishazaitev: nu prea am auzit ca Vitara si Grand Vitara sa fi fost contemporane - Vitara a fost inlocuit in 1998 de Grand Vitara, care s-a fabricat intr-o generatie pana-n 2005, si din 2005 pana-n prezent in alta generatie (cu facelift in 2013).

    In ceea ce priveste acest nou Vitara, reprezinta inlocuitorul SX4-ului Classic si imparte platforma tehnica a S-Cross-ului (inclusiv sistemul de tractiune integrala AllGrip), doar ca putin mai mic.
    0 0
  • Despre performantele in afara asfaltului, nu ar trebui sa existe asteptari prea mari - este un sistem imbunatatit celui de pe SX4, care se descurca onorabil la o panta mai abrupta sau prin zapada, dar fara a excela. Nu se va ridica la prestatiile unei Grand Vitara, care are comutare electrica a sistemului de 4x4, dar in rest are destul de multa mecanica (diferential central si reductor) si cu atat mai putin la nivelul primului Vitara, care avea ingrediente de off-roader (caroserie separata de sasiu, diferential central, reductor).

    Oricum, mi se pare interesant modelul. Fctie. de preturile cu care va iesi pe piata, poate o sa-mi inlocuiesc SX4-ul...
    1 0
  • Ca si SUV cu veleitati off-road noul Vitara cu All Grip imprumutat de la S-Cross va fi imaginea firmei.
    2 0
  • Arata bine!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru