Viitoarea generatie Mini va avea motoare cu trei cilindri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In conditiile in care majoritatea constructorilor auto mizeaza pe reducerea capacitatii motoarelor pentru a reduce consumul de combustibil si emisiile de CO2, MINI nu se putea abate de la regula. Britanicii se vor adapta la aceasta tendinta odata cu lansarea celei de a treia generatie a modelului Mini.
Subsidiarul BMW isi propune sa introduca sub capota modelelor sale motoare cu trei cilindri, chiar si in cazul versiunilor superioare Cooper si Cooper S. Inginerii anglo-germani au reusit sa dezvolte o unitate performanta, care mizeaza pe injectia directa si pe tehnica de supraalimentare, pentru a compensa capacitatea cilindrica mica.
Actualele unitati cu patru cilindri ar urma sa fie inlocuite de noua generatie de motoare, cu doar trei cilindri si capacitati de 1.3 si 1.5 litri. Chiar si asa, valoarea puterii pentru fiecare versiune in parte se va pastra. Un Cooper cu trei cilindri va avea tot 120 de cai iar un Cooper S, aproximativ 180 de cai putere. In aceste conditii, viitorul Mini Cooper ar putea atinge un consum mediu de numai 4.7 litri/100 de kilometri.
Performantele masinii se vor imbunatati probabil, gratie procesului de slabire la care va fi supus modelul britanicilor.
via | motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026













Ce ati vrut sa scrieti la partea asta"..... noua generatie cu doar trei cilindri si capacitati de 1.3 si 1.5 litri/100 de km." sau sunteti obositi?!
Si unde ai vazut tu "1.3 si 1.5 litri/100 de km" probabil tu esti obosit!
apropo un V8 de aceasi capacitate cu un V12 va avea un cuplu mai mare. americani stiu asta.
Sa inebunesc in ultimu' post daca am inteles ce ai vrut sa zici
Vai de Peugeot .
Credeti chiar ca au ajuns niste rasuri sa-i invete pe BMW a face motoare.
Cand BMW facea motoare de AVIOANE prin 1920 PSA dezvoltau cauciucul.
Problema e ca e mai greu de echilibrat decat alta configuratii si subiectul NVH (noise-vibrations-harshness) e tot mai presant in ziua de azi iar configuratia asta complica lucrurile.
Oricum, am incredere in inginerii MINI ca vor face treaba buna...
LA MAI MARE.