Volkswagen Polo BlueMotion promite 3.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piata europeana ureaza astazi bun venit noului membru al familiei Volkswagen BlueMotion, regasit in persoana actualului Polo. Versiunea ecologica a modelului de clasa mica a fost modificata pentru a putea inregistra valori record in materie de consum si emisii.
Inginerii germani au aplicat acelasi tratament ca si in cazul fratilor mai mari din gama BlueMotion: au modificat transmisia, care a primit rapoarte mai lungi, au recalibrat sistemul ECU, au instalat un sistem Start-Stop si unul de recuperare a energiei irosite la franare si au inlocuit pneurile standard cu unele cu rezistenta redusa la rulare.
Sub capota se afla un motor diesel cu trei cilindri de 1.2 litri, derivat din cel de 1.6 litri si patru cilindri. Puterea noului motor ajunge la 75 de cai putere, disponibili la 4200 de rotatii, iar cuplul motor insumeaza 180 de Nm la 2000 de rotatii.
Performantele hatchback-ului sunt relativ modeste, acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 13.6 secunde iar viteza maxima se opreste la 173 km/h. consum si emisii. Dieselul eficient promite un consum mediu de numai 3.3 litri/100 de km si un nivel al emisiilor de 87 g/km. Un plin al rezervorului de 45 de litri ii poate asigura modelului o autonomie de pana la 1363 de kilometri.
Cu toate acestea, adevaratele calitati ale noului polo BlueMotion se observa la capitolulNoua versiune ecologica se va individualiza cu ajutorul unor elemente aerodinamice specifice si a unor logo-uri regasite pe caroserie si in interior. Noul Polo BlueMotion va fi disponibil in doua variante de caroserie, cu trei si cinci usi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
Nu-i nimic, speram in viitor un motor de 0,8L cu 2 cilindrii si consum de 1,5%, poate o sa-l cumpere cineva!
Performante asemanatoare sunt deja pe piata la ora actuala, fiesta, corsa, yaris.
@Marius_New
Ar trebui sa fie pe lant, toate masinile din clasa mica diesel au distributie pe lant (fiesta/corsa au si se schimba la 200k /240k km), daca asta micu nu ar avea ar fi o povara...
motoarele astea ( si transmisiile ) sunt "tunate" spre a obtine un consum foarte bun in detrimentul performantelor ... dar nu cred ca-i mare diferenta intre un SLR si un Polo pe cei 20 de metri pe care ii parcurgi "pe verde"
:)