PARIS 2010: Mai puţini vizitatori faţă de ediţia din 2008
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ediţia 2010 a Salonului Auto de la Paris a marcat o scădere a numărului de vizitatori faţă de anii trecuţi. Potrivit organizatorilor, 1.26 milioane de vizitatori au trecut porţile Salonului Auto din Port de Versailles în perioada 2-17 octombrie 2010. La ediţia din 2008, salonul marca 1.43 milioane de vizitatori. Aşadar, criza economică şi situaţia economică precară din Europa i-a făcut pe francezi să nu mai viseze la concepte şi la supercar-uri şi să lase saloanele auto pentru vremuri mai bune din punct de vedere financiar.
Organizatorii justifică numărul mai scăzut de vizitatori prin numeroasele proteste ale transportatorilor francezi. Aşa cum au observat şi colegii noştri, traficul în zona în care a fost organizat Salonul Auto de la Paris a fost extrem de aglomerat, parţial din cauza numărului mare de persoane care au ales să viziteze salonul cu automobilul şi nu cu mijloacele de transport în comun. Potenţialii vizitatori din provincie au fost temperaţi rapid de orice dorinţă de vizită din cauza protestelor iscate de trasporatorii francezi.
Un element pozitiv la Salonul Auto de la Paris este numărul mare de clienţi care au comandat un nou automobil. Potrivit celor de la PSA, circa 6.700 de clienţi şi-au comandat un autoturism nou în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2010.
Cei de la Citroen au marcat 2.700 de rezervări, de trei ori mai multe faţă de ediţia precedentă, în timp ce Peugeot şi-a dublat rezervările din 2008 atingând 4.000 comenzi. Ceilalţi constructori prezenţi la Salonul Auto de la Paris din 2010 nu au dezvăluit încă informaţii despre numărul de automobile comandate în cadrul acestui eveniment.Via | LeBlogAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Dacia Bigster. 5 lucruri esențiale+VIDEO
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Volkswagen Tayron. 5 lucruri esențiale+VIDEO
- Porsche a oprit producția lui Cayman și Boxster de la uzina Volkswagen
- Moment istoric: Dacia a câștigat Raliul Marocului, la prima sa participare
- Lynk & Co lansează prima sa electrică pentru Europa: costă 36.000 de euro
Poate ca cei 12% sunt vizitatori straini mai putin dispusi sa faca o deplasare doar de flori de mar. Poate ca aceasta scadere inseamna o maturizare a publicului si nu existenta reala a crizei. Numarul de modele noi de concept-caruri si comenzile in crestere comparativ cu editiile anterioare arata ca lucrurile apr mai bune decat la o prima vedere