12 sisteme de siguranta pe noile modele Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes isi va face masinile mai inteligente si mai sigure prin implementarea a 12 sisteme de siguranta, noi sau imbunatatite, pe modelele S-Klasse si E-Klasse.
Printre sistemele imbunatatite putem enumera ABS, ESP, Brake Assist si Pre-SAFE. Acestea au fost imbunatatite in baza cercetarilor efectuate asupra accidentelor reale. Pe langa acestea, Mercedes a realizat peste 150 crashteste pentru a obtine o celula de siguranta cat mai performanta. Acestea au fost insotite de 17.000 crash-teste pe calculator, pentru a testa cat mai multe situatii de coliziune.
Mercedes a decis sa imbunatateasca si sa dezvolte sistemele de siguranta pentru a miscora numarul de accidente si a scadea gravitatea celor care totusi trec de vigilenta sistemelor electronice. Sistemul Pre-SAFE a primit un element suplimentar, si anume Brake Assist Plus, care intervine in cazul unei ciocniri frontale si aplica usor franele cu 1.6 secunde inainte de momentul impactului, chiar daca soferul nu reactioneaza in nici un fel.
In acest timp masina emite o serie de avertizari sonore si vizuale, iar daca soferul nu reactioneaza nici dupa o secunda, masina franeaza pana la oprire, in locul soferului. Acest sistem functioneaza cu ajutorul radarului integrat in bara fata.Prin integrarea radarului DISTRONIC, Mercedes a putut implementa o serie de sisteme care impiedica soferul sa se apropie prea mult de vehiculul din fata si evita coliziunea cu vehiculele care vin din spatele masinii. Un sistem deosebit de interesant ar fi Attention Assist, care monitorizeaza vigilenta soferului si il avertizeaza in caz ca acesta este pe cale sa adoarma. Sistemul Attention Assist va fi standard pentru Mercedes S-Klass si E-Klass.
Tot cu ajutorul radarului, Mercedes a creat un sistem de protectie al pietonilor. In cazul in care radarul detecteaza un impact iminent, sistemul Active Bonnet va ridica cu 50 milimetri capota modelului. Capota poate apoi fi coborata chiar de sofer, fara a fi necesara interventia intr-un service. Sistemul Active Bonnet va fi standard pentru noul Mercedes E-Klass.
Sistemul NightVision a fost imbunatatit si este ajutat de catre sistemul de faruri autoadaptive, care ajuta soferul sa vada drumul mult mai clar, indiferent de conditiile de iluminare, fara a orbi soferii de pe contrasens.
Via | GermanCarScene
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Belgienii de la Euro NCAP au publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de impact, la care a participat inclusiv Dacia Bigster. SUV-ul produs la Mioveni a primit un punctaj de 3 stele. (22.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
pana una alta, poate cand o-i avea 50 o sa-mi permit si eu S-klass.
f bune sistemele, poate mai putin practice la noi in tara din cauza celor 2 benzi ingramadite de sute si mii de masini...
Totusi cate S-Klasse vei intalni pe drum?
(da mai multe alarme false detectorul decat sanse sa gasesti Mercedesuri pe drum)
1) pt ca politia are radare care funtioneaza pe distante mari (nu vezi masina da' te vede radaru') pe cand masinile asta au radar de proximitate (cateva zeci de metrii); si
2) ar da peste cap si radaru politiei nu doar detectoarele voastre. asha ca nu va faceti griji :D
Eu in schimb ma intreb cate ambuteiaje vor fi din cauza distantelor f f f mici dintre masini atunci cand stau la semafor...