Aston Martin Cygnet - primele imagini oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Englezii de la Aston Martin au dezvaluit trei imagini oficiale ale modelului Cygnet, bazat pe Toyota iQ. Exteriorul lui Cygnet are un aspect impresionant si reuseste sa imbine grila fata in stil Aston Martin cu blocurile optice ale lui iQ, in timp ce stopurile si manerele usilor amintesc de alte modele ale constructorului britanic.
Elementul cu adevarat interesant al lui Cygnet este interiorul, realizat de mana de catre cei de la Aston Martin. In timp ce utilizeaza instrumentatia si arhitectura actuala a lui iQ, cei de la Aston Martin au desenat un interior extrem de luxos, care reuseste sa atinga nivelul oferit de celelalte modele create de acestia. Design-ul acestui model a fost realizat la centrul Aston Martin din Gaydon, de catre o echipa condusa de Marek Reichman.
Aston Martin Cygnet utilizeaza in intregime platforma lui Toyota iQ, acesta urmand sa fie oferit cu propulsorul de 1.33 litri cu patru cilindri. Desi modelul este deocamdata doar un concept, cei de la Aston Martin l-ar putea oferi spre vanzare la sfarsitul anului viitor.
Fabrica Aston Martin din Gaydon este suficient de flexibila incat sa permita instalarea unei linii de finisare pentru Cygnet fara a incurca productia curenta. Britanicii au capacitatea de a produce intre 1.000 si 2.000 de unitati pe an, care vor fi comercializate doar prin intermediul dealerilor Aston Martin.Aston Martin va importa modele Toyota iQ gata construite, pe care le va modifica dupa specificatiile proprii. Astfel, pretul unui iQ va fi dublat dupa ce va primi tratamentul Aston Martin. Ulrich Bez, seful marcii Aston Martin, a declarat ca doreste sa le ofere clientilor sai o solutie noua de trasport, care ofera o combinatie unica de elemente diametral opuse. Realizarea unui model complet diferit fata de restul gamei ii va ajuta pe britanicii de la Aston Martin sa isi reduca media de emisii CO2 la nivel de gama pentru a se incadra in specificatiile Uniunii Europene.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Lancia a lansat oficial noul Ypsilon HF, versiunea cea mai puternică a modelului. Noul hot hatch italian este electric și are 280 de cai putere. Totodată, Lancia a lansat și noua echipare HF Line pentru versiunea obișnuită. (26.06)
-
Koenigsegg a publicat primele imagini și informații despre cea mai nouă creație. Numele său este Sadair's Spear, oferă până la 1.625 de cai putere și vor exista doar 30 de exemplare. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Pai sincer arata mult mai bine Toyota IQ decat copia asta.....
Propietar VW GOLF TDI: Ba sa vezi azi am facut un Aston Martin, i-am dat un tir :)) nu putea sa se tina dupa mine
Propietar Dacia Logan: Lasa ba, daca il fac eu cu Loganul cum sa nu il faci tu cu Golful care esti o valoare mondiala, esti cel mai haladit, cel mai tare.
Propietar VW GOLF TDI: Oricum nu credeam ca o sa ajung sa fac un Aston Martin Cygnet cu Golful, am inteles ca au v10 pe astea benzinare
Propietar Dacia Logan: Ce ba esti prost? Au v12-ele de pe Vanquish...suntem tari ba!
Sebastian Toma, sincer, tu chiar crezi ce ai scris?
On topic: O porcarie... s-a dus naibii industria auto.
Asta e motivul pentru care a fost construita masina. Nu le pasa ca vor vinde 1 sau 5000 de masinute.
E mai ieftin decat sa plateasca penalitatile din 2012.
Aici sunt penalitatile: http://ec.europa.eu/environment/air/transport/co2/co2_home.htm
Adică nu le vinde un breloc, o cravată sau un ceas, le dă o maşină mică de oraş exclusivistă.
Poate managerul de proiect a fost "beat ca un lord" cand a aprobat chestia asta, este singura explicatie care o pot accepta. Doamne fereste de mai rau.