Audi A1 primeşte tracţiunea integrală quattro
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi caută cu orice preţ să facă din noul A1 un etalon al segmentului. Constructorul din Ingolstadt a anunţat oficial că va introduce în gama mezinului şi opţiunea unei tracţiuni integrale quattro, o premieră pentru segment. În aceste condiţii am putea asista nu numai la derivate S şi RS asistate de celebrul sistem 4x4 ci şi la versiuni de serie banale, cu motorizări ceva mai puternice.
Sub caroseria micului model se va ascunde un sistem de tracţiune integrală asemănător celui regăsit pe A3 şi TT, semnat de Haldex, cu control electronic şi activare hidraulică. În condiţii normale, repartizarea cuplului se va face în proporţie de 90% pentru axa faţă şi doar 10% pentru cea spate. Atunci când este detectată însă o pierdere a aderenţei, cuplul transmis punţii spate poate ajunge până la 50%.
Noua opţiune se va regăsi în gama actualului A1 chiar de anul acesta, preţul urmând să fie destul de piperat.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
la ce dracu mai e quattro daca ai fata 90%...ca si unele Lambo 85% spate si 15% fata...
un raport bun de transmisie integrala e 60% spate si 40% il are Subaru care este si marca etalon in clasa sedan 4x4
in concluzie...ori e quattro ori nu mai e
la masini compacte ca dimensiuni este optim raportul 50:50 - vezi mitsubishi lancer evo si subaru impreza sti (numai la masini mai mari ca dimensiuni si mai grele este necesar cuplu mai mare pe spate