Audi lansează o flotă de A1 e-tron pe străzile din Munchen
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Audi va testa 20 de A1 e-tron în Munchen în cadrul unui program pilot. Scopul nemţilor este de a obţine informaţii privind comportamentul şoferilor, necesităţile infrastructurii şi a viitoarei reţele de comunicare între şoferi şi staţiile electrice de încărcare cu ajutorul smartphone-urilor. Programul se numeşte Modellregion Elektromobilitat Munchen şi a început prin amplasarea unor staţii de încărcare pentru vehicule electrice în Germania. Toate aceste staţii îşi iau energia din surse regenerabile, utilizând fie forţa vântului, fie lumina de la Soare.
Cei de la Audi vor să afle tot ce are nevoie un client care alege un A1 e-tron înainte ca vehiculele să fie puse în vânzare. Nemţii ar putea introduce mai multe flote de acest gen şi în alte regiuni, după modelul Mini, care a încheiat deja o fază amplă a unui program de teste cu Mini E, oferit în regim de leasing. Cercetările celor de la Mini au arătat că autonomia este suficientă pentru majoritatea drumurilor abordate de majoritatea şoferilor implicaţi în proiect, singurul lucru care i-a oprit pe aceştia fiind spaţiul de la bord, cele două locuri din spate şi portbagajul fiind eliminate în favoarea unui pachet cu baterii.
Audi A1 e-tron are un motor electric de 102 CP, care îi permite să atingă o viteză maximă de 130 km/h. Odată ce bateriile litiu-ion amplasate sub podea rămân fără energie, A1 e-tron activează un motor cu combustie internă amplasat sub portbagaj, care încarcă bateriile pentru a putea permite deplasarea pe o distanţă maximă de 250 kilometri.
Autonomia în regim 100% electric este de 50 de kilometri.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
- 
				                
				                Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
- 
				                
				                Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
- 
				                
				                Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
- 
				                
				                Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
- 
				                
				                Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
- 
				                
				                Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
- 
				                
				                Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
- 
				                
				                Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
- 
				                
				                Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
- 
				                
				                Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
- 
				                
				                Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
- 
				                
				                Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
- 
				                
				                Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
- 
				                
				                Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
- 
				                
				                Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
- 
				                
				                Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
- 
				                
				                Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
- 
				                
				                Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
- 
				                
				                Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
- 
				                
				                Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
- 
				                
				                Audi Q8 Preţ: 76.541 €
- 
				                
				                Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
- 
				                
				                Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
 
												




























 
        


























Si vor sa observe opinia publica.
Oricum Mini si Smart au facut acelasi lucru, deci, stai linistit.
Si dece n-ar face si publicitate? Sau vrei sa plece in Tibet sa se calugareasca ?