Audi Q7 Hibrid se lanseaza la sfarsitul anului

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 20.05.2008
Constructorul din Ingolstadt a anuntat oficial ca viitorul Q7 Hibrid se va lansa la sfarsitul acestui an.

Esential

9.8 litri/100 de km este consumul mediu anuntat pentru Audi Q7 Hibrid.
280 de cai putere dezvolta propulsorul V6 de 3.6 litri instalat pe Q7 Hibrid.
285 de Nm ofera unitatea electrica instalata pe Audi Q7 Hibrid.

Vestile privind o posibila versiune hibrida a SUV-ul Audi Q7 au aparut de ceva timp in presa, insa nici un oficial din Ingolstadt nu confirmase oficial informatiile vehiculate. Astazi, Frank Deves, membru in consiliul de conducere Audi, a recunoscut oficial ca va exista o versiune hibrida a SUV-ului, care in prezent este dezvoltata in parteneriat cu Porsche.

Viitorul Q7 hibrid va debuta pe piata la sfarsitul acestui an, urmand insa sa lipseasca in Statele Unite, unde Audi nu va comercializa SUV-ul din cauza deprecierii dolarului in raport cu euro si a cererii mici pentru hibridele pe benzina.

SUV-ul va dispune de un motor electric de 34kW (45 de cai) conectat la o unitate V6 de 3.6 litri pe benzina, care ofera 280 de cai putere. Propulsorul electric contribuie cu un cuplu motor considerabil, de 285 Nmm la cei 375 Nm dezvoltati deja de unitatea pe benzina.

Potrivit informatiilor oferite de Audi, modelul in stadiu de concept poate accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 7.6 secunde, si de la 60 la 120 de km/h, in a cincea treapta de viteza, sub 12 secunde.

Performantele in materie de consum sunt si ele notabile, de doar 9.9 litri la 100 de km, pentru o masina care cantareste 2480 de kilograme.

Dreves a dezvaluit in aceeasi conferinta de presa ca Audi isi va extinde gama de modele, de la 26, cate sunt in prezent, pana la 40 de vehicule pana in 2015. Cheia acestui succes este imbunatatirea si scurtarea ciclului de productie precum si cresterea numarului de componente imprumutate in interiorul gamei.

In acest sens, Audi a anuntat ca va incerca o standardizare mai mare a componentelor si a designului pentru a permite dezvoltarea vehiculelor pe o platforma comuna. Astfel, constructorul din Ingolstadt ar fi capabil sa isi atinga tinta, de 1.5 milioane de vehicule produse pe an, pana in 2015.

via | MotorAuthority

Taguri: Audi, Porsche, Q7, Q7 Hibrid

Comentarii (11)

  • Q7 Hybrid
    Asa cum am mai intrebat intr-un alt post legat de acest tanc "ecologic" ce poate sa faca motorul ala electric de masina de tuns iarba cu un asemenea tanc? reduce emisiile ? cum? ingreunand masina? ca de tras sigur nu o clinteste din loc la cele 2.5 tome pe care le trage la cantar. Daca si asta este alternativa "ecologica" inseamna ca eu am trecut la islam si sunt un fel de Dalai Lama ( ironic vorbind ) pentru ca tancul asta sigur nu este ecologic si sigur masina de tuns iarba nu il ajuta sa consume mai putin ci doar il face sa consume mult mai mult din cauza excesului de greutate.....

    Sunt jenati "ecologistii" astia de doi bain de la Audi......
    0 0
  • nu-i chiar asa
    Motorasul ala are un cuplu f. mare; d`aia e bun; mai conteaza motorasul la suplimentarea motorului pe benzina - este oarecum principiul aplicat de Honda si nu de Prius unde motorul electric are rolul de a porni masina (mai ales in mersul prin oras).
    Daca stam sa ne gandim la masa masinii si la motor; sa comparam o masina normala, de genul Ford Focus de 100 de cai pe benzina, are vreo 1200 de kilograme. La 2000 rpm cati cai crezi ca are ?! ..vreo 25 (nu sunt sigur de cifra respectiva). De ce nu ar ajuta un motor de 45 de cai cu un cuplu enorm ?!
    Nici eu nu sunt de acord cu tancurile astea; sunt de principiul ca decat sa mergi cu un tanc de 2.5 tone 98% pe asfalt si mai ales prin oras; mai bine folosesti un A3...dar pentru figuranti nu-i de-ajuns...si asa apar hybridele mai intai pe suv-uri
    0 0
  • Ce minciuni la AUDI :))
    "urmand insa sa lipseasca in Statele Unite" "si a cererii mici pentru hibridele pe benzina" cerere mica de hibride in SUA :)))) pai sa citim urmatorul articol: "In 2007, Toyota a vandut 429,400 de masini Prius, ce constituiau cu aproximativ 37 de procente mai mult fata de 2006. Cel mai mare consumator de aceste masini a fost SUA, care a cumparat aproape 60 la suta din productia lor anuala."
    Oricum nu au vre-o varianta care sa concureze cu cea a Japonezilor, ce sa faca cu ea in SUA unde concuurenta pe hibride e mult mai serioasa.
    "Japonezii de la Toyota şi Lexus au cele mai bune maşini hibrid de pe piaţă. Aceasta este concluzia săptămânalului american „US News&World Report”. Trei dintre modelele japonezilor se află în top: Toyota Camry, Lexus GS 450 şi Lexus RX, toate ocupă prima poziţie în categoriile identificate de publicaţia americană - „Cea mai bună maşină hibridă”, „Cel mai bun hibrid de lux”, „Cel mai bun SUV hibrid”. Ierarhia face parte din „Best Cars and Trucks” - un top al celor mai bune autovehicule, realizat anual de respectiva publicaţie."
    0 0
  • motorasul ala de 45 de cai care zici tu face o mare economie caci daca functioneaza ca la modele japoneze intra in functiune la la turatii mici si nu consuma cand stai a,l semafor, e bun pt oras in schimb p autostrada nu mai are sens, dar e considerabil mai ecologic
    0 0
  • Honda
    Sa nu-i uitam pe cei de la Honda, care au in lucru mai multe modele, FCX este deja la vanzare in SUA, Civic Hybrid merge bine, CR-Z e aproape gata.............
    0 0
  • noname00
    Daca tot vror sa faca o masina ecologica, atunci de ce nu au folosit motorul 3.0 TDI? Probabil pentru ca aceasta versiune este destinata in principal pentru piata din SUA.
    Versiunea aceasta hibrida este mai economica doar in oras, dar si acolo nu cred ca este la fel de economica ca un 3.0 TDI, iar in afara nu are nici o sansa chiar si in fata 4.2 TDI. Si oricum ... de ce am avea nevoie de un tanc in oras? ca sa fie mai aglomerat?
    La plecare ajuta foarte mult motorul electric, mai ales in trafic aglomerat. Dar ca o masina sa consume mai putin trebuie ca si soferul sa isi schimbe stilul de consus, indiferenta daca masina este hibrida sau nu.
    Mai bine ar scoate mai repede un versiuni hibride ale modelelor A3 si A4 bazate pe 1.9 sau 2.0 TDI (sau eventul cu motorul 1.4 TDI), alea ar fi cu adevarat economice.
    0 0
  • mumbojumbo
    mda...
    din nou ignorantul domn "kkk", cu un post de mai mare frumusetea; pentru cultura sa generala, tin neaparat sa-i spun ca primul autoturism care a depasit viteza de 100 km/h a fost unul electric (asta a fost inainte de anul 1900); de asemenea, ar fi interesant sa mai circule cu tramvaiul, troleul, metroul, trenul, sa vada ce acceleratie au asemenea mijloace de transport; sau daca e vorba de autonomie: orice multicar electric uzinal de dinainte de '90 "ducea" un schimb (8 ore) cu un plin de acumulatori. Ideea e ca nu s-a vrut(si inca de multe ori nu se vrea) ca masina electrica sa devina realitate, nu ca nu s-ar fi putut. Da, nimic nu se compara cu sunetul unui V8 sau macar a unui boxer in 6 cilindri, dar pentru oras cel putin exista alternative mult mai bune. Si ar mai fi ceva: poate face domnul "kkk" o comparatie intre randamentul motoarelor cu ardere interna si cel al motoarelor electrice, poate isi da seama totusi ce inseamna 45 CP pentru un motor electric...
    0 0
  • ALX CT
    @mumbojumbo
    Deviezi de la subiect,si kkk are dreptate mai gandeste-te,si eu tot asta vad,o fatada..de masina ecologica...mda..nu ma crezi intra pe site-ul Audi la "tanc" si uita-te la consum si o sa vezi,si apropo un motoras de cativa cp pe un tanc nu prea i'l ajuta sa economiseasca mult daca vor sa nu mai polueze am eu o solutie...SA NU L'E MAI FABRICE ca nu au rostul lor aceste masini MAMUT,in off=road nu exceleaza iar in oras te incurci cu ele,deci? raman la concluzia ca sunt pt fitze.
    0 0
  • mumbojumbo
    oare?
    la masina "normala" consumul combinat = 12.7 l; este o diferenta, nu? sau 2.8 l nu inseamna nimic pentru tine?
    0 0
  • mocanu pantilimon
    rahat
    pai ori hibrid ori pe motorina,benzina tot dracu ala e ca tot poluant e,ciudat mod de a controla lumea,pana la urma dati dracu motorul cu ardere interna jos si tot ce l inconjoara si veti vedea ca e mult mai usoara masina si mult mai usor de intretinut,pai nu ar mai fi nevoie de cutie viteze,alternator,pompe ulei,etc
    pana la urma praful se va alege de industria auto clasica de care toti garajistii tineti cu dintii.
    0 0
  • ronaldinho
    dragos
    e cea mai tare masina audi q7 imi place cel mai mult pentru ca e mare fuge le are pe toate si ca arata si bn si este si audi q7 masina adevarata si e si 4x4 ce mai vreti mai mult e atat
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru