Audi vrea o uzină în Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul auto german Audi se aşteaptă ca anul acesta vânzările să crească cu 10-20 de procente, iar până în 2015 speră să ajungă la 150.000 de maşini comercializate. Acesta este principalul motiv pentru care Rupert Stadler, directorul executiv din Ingolstadt, doreşte crearea unei uzine noi în Mexic.
Publicaţia germană Manager Magazin informa că şeful Audi a reufzat să utilizeze fabrica Volkswagen din Chattanooga, Tennessee, urmând ca în noua uzină din Mexic să fie produs modelul Q5. Purtătorul de cuvânt Audi a refuzat să comenteze aceste afirmaţii, însă a declarat că o decizie în privinţa producţiei din America de Nord va fi luată până la finele lui 2015.
Spre deosebire de rivalii de la BMW şi Mercedes, Audi nu are o uzină proprie în SUA, fapt pentru care vânzările în această zonă reprezintă o problemă majoră pentru constructorul din Ingolstadt.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
-
DS Automobiles vrea o gamă simplificată: vor exista doar două niveluri de echipare, Pallas și EtoileConstructorul francez de automobile adoptă o nouă structură de gamă, bazată pe două niveluri de echipare, denumite Pallas și Etoile. (28.03)
-
Ford a publicat mai multe imagini sugestive cu un nou pachet vizual pentru Mustang. Noul pachet va aduce embleme desenate în stil retro pentru a marca cei 60 de ani de la debutul primei generații a celebrului model de performanță. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
Daca ai pomeni de miscarea BMW, ce isi fabrica modelele pe teritoriul american, as mai intelege, Dar asa....audi ca si Wv se scarpina si sub unghie numai sa isi reduca din costuri si sa-si maximizeze profitul din diferenta de tarif pe ora de munca.