Audi vrea o uzină în Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul auto german Audi se aşteaptă ca anul acesta vânzările să crească cu 10-20 de procente, iar până în 2015 speră să ajungă la 150.000 de maşini comercializate. Acesta este principalul motiv pentru care Rupert Stadler, directorul executiv din Ingolstadt, doreşte crearea unei uzine noi în Mexic.
Publicaţia germană Manager Magazin informa că şeful Audi a reufzat să utilizeze fabrica Volkswagen din Chattanooga, Tennessee, urmând ca în noua uzină din Mexic să fie produs modelul Q5. Purtătorul de cuvânt Audi a refuzat să comenteze aceste afirmaţii, însă a declarat că o decizie în privinţa producţiei din America de Nord va fi luată până la finele lui 2015.
Spre deosebire de rivalii de la BMW şi Mercedes, Audi nu are o uzină proprie în SUA, fapt pentru care vânzările în această zonă reprezintă o problemă majoră pentru constructorul din Ingolstadt.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan își ia adio de la probabil cel mai simbolic model al său, anume GT-R. După 18 ani de producție, R35 a ajuns la finalul ciclului de producție. (26.08)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (26.08)
-
În urmă cu 66 de ani, British Motor Corporation prezenta primul Mini, ca un răspuns la criza petrolului și cererea pentru un automobil economic și accesibil. (26.08)
-
Ce-am fost și ce-am ajuns
-
Al 9-lea cel mai rapid vehicul din istoria Nurburgring Nordschleife este un Ford Transit
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Ford, campion la rechemări în service. În 8 luni a anunțat 104 recall-uri
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
Daca ai pomeni de miscarea BMW, ce isi fabrica modelele pe teritoriul american, as mai intelege, Dar asa....audi ca si Wv se scarpina si sub unghie numai sa isi reduca din costuri si sa-si maximizeze profitul din diferenta de tarif pe ora de munca.