Audi vrea o uzină în Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul auto german Audi se aşteaptă ca anul acesta vânzările să crească cu 10-20 de procente, iar până în 2015 speră să ajungă la 150.000 de maşini comercializate. Acesta este principalul motiv pentru care Rupert Stadler, directorul executiv din Ingolstadt, doreşte crearea unei uzine noi în Mexic.
Publicaţia germană Manager Magazin informa că şeful Audi a reufzat să utilizeze fabrica Volkswagen din Chattanooga, Tennessee, urmând ca în noua uzină din Mexic să fie produs modelul Q5. Purtătorul de cuvânt Audi a refuzat să comenteze aceste afirmaţii, însă a declarat că o decizie în privinţa producţiei din America de Nord va fi luată până la finele lui 2015.
Spre deosebire de rivalii de la BMW şi Mercedes, Audi nu are o uzină proprie în SUA, fapt pentru care vânzările în această zonă reprezintă o problemă majoră pentru constructorul din Ingolstadt.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Daca ai pomeni de miscarea BMW, ce isi fabrica modelele pe teritoriul american, as mai intelege, Dar asa....audi ca si Wv se scarpina si sub unghie numai sa isi reduca din costuri si sa-si maximizeze profitul din diferenta de tarif pe ora de munca.