Audi vrea o uzină în Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul auto german Audi se aşteaptă ca anul acesta vânzările să crească cu 10-20 de procente, iar până în 2015 speră să ajungă la 150.000 de maşini comercializate. Acesta este principalul motiv pentru care Rupert Stadler, directorul executiv din Ingolstadt, doreşte crearea unei uzine noi în Mexic.
Publicaţia germană Manager Magazin informa că şeful Audi a reufzat să utilizeze fabrica Volkswagen din Chattanooga, Tennessee, urmând ca în noua uzină din Mexic să fie produs modelul Q5. Purtătorul de cuvânt Audi a refuzat să comenteze aceste afirmaţii, însă a declarat că o decizie în privinţa producţiei din America de Nord va fi luată până la finele lui 2015.
Spre deosebire de rivalii de la BMW şi Mercedes, Audi nu are o uzină proprie în SUA, fapt pentru care vânzările în această zonă reprezintă o problemă majoră pentru constructorul din Ingolstadt.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Daca ai pomeni de miscarea BMW, ce isi fabrica modelele pe teritoriul american, as mai intelege, Dar asa....audi ca si Wv se scarpina si sub unghie numai sa isi reduca din costuri si sa-si maximizeze profitul din diferenta de tarif pe ora de munca.