Audi vrea o uzină în Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul auto german Audi se aşteaptă ca anul acesta vânzările să crească cu 10-20 de procente, iar până în 2015 speră să ajungă la 150.000 de maşini comercializate. Acesta este principalul motiv pentru care Rupert Stadler, directorul executiv din Ingolstadt, doreşte crearea unei uzine noi în Mexic.
Publicaţia germană Manager Magazin informa că şeful Audi a reufzat să utilizeze fabrica Volkswagen din Chattanooga, Tennessee, urmând ca în noua uzină din Mexic să fie produs modelul Q5. Purtătorul de cuvânt Audi a refuzat să comenteze aceste afirmaţii, însă a declarat că o decizie în privinţa producţiei din America de Nord va fi luată până la finele lui 2015.
Spre deosebire de rivalii de la BMW şi Mercedes, Audi nu are o uzină proprie în SUA, fapt pentru care vânzările în această zonă reprezintă o problemă majoră pentru constructorul din Ingolstadt.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Daca ai pomeni de miscarea BMW, ce isi fabrica modelele pe teritoriul american, as mai intelege, Dar asa....audi ca si Wv se scarpina si sub unghie numai sa isi reduca din costuri si sa-si maximizeze profitul din diferenta de tarif pe ora de munca.