BMW M3 primeşte un sistem Start/Stop

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 14.07.2010
Începând cu luna septembrie a acestui an, BMW M3 va fi oferit cu un sistem Start/Stop automat care poate fi dezactivat. Alături de această modificare, cei de la BMW au mai implementat câteva schimbări pentru modelul lor de performanţă.

BMW M3 va primi un sistem Start/Stop începând cu luna septembrie. Sistemul va fi acelaşi cu cel utilizat de celelalte modele din gama BMW şi va putea fi dezactivat prin intermediul unui comutator amplasat pe bord. Pe lângă acest sistem, cei de la BMW oferă şi scaune cu reglare manuală pentru M3, dar şi un buton M pe volanul acestui model pentru reglarea anumitor funcţii şi setări. Opţional, BMW M3 va fi disponibil şi în nuanţa Mineral White Metallic pentru versiunile Coupe şi Cabrio.

Sistemul Automat Start/Stop ajută la reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2 în traficul urban. În anumite condiţii, sistemul opreşte motorul la semafor pentru a nu risipi carburant. La fel ca în cazul celorlalte modele BMW echipate cu acest sistem, dezactivarea este realizată prin intermediul unui buton amplasat pe bord. Oficialii BMW nu au anunţat valorile consumului de carburant în regim urban şi ale emisiilor de CO2 în versiunea cu Start/Stop a lui M3.

Clienţii BMW care nu aveau nevoie de scaune faţă cu reglare electrică şi doreau să elimine câteva kilograme din masa lui M3 vor avea ocazia să aleagă scaune faţă cu reglare manuală. Suportul lombar şi „aripile” laterale ale scaunelor vor păstra reglajul electric, iar scaunele electrice cu reglajul spatarului şi reglaj faţă-spate rămân standard pentru M3 Cabrio.

BMW a schimbat pachetele de echipamente opţionale pentru M3. Astfel, pachetul Premium 2 include toate echipamentele oferite până acum şi include şi scaunele faţă cu reglaj electric pentru M3 Coupe şi Sedan.

Pachetul Technology este înlocuit de pachetul Convenience care include o alarmă anti-furt, senzori de parcare spate, sistem de navigaţie cu comandă vocală, adaptor pentru iPod şi stick USB, dar şi sistemul Comofrt Access.

Via | BMWBlog

Comentarii (3)

  • M3 cu start/stop ?!?!
    Astia nu mai stiu cum sa taxeze in plus? Daca iti iei un M3 te astepti la un consum mare si nu cred ca te intereseaza prea mult nici mediul. Deci... care-i rostul???? (in afara de a cere mai multi bani pe masina)
    1 2
  • SnowM3
    Ciudat; dupa stiinta mea incepand cu Martie 2010 M3 a primit aceasta modificare, aceasta fiind explicatia pt cifrele actuale de consum si CO2; din memorie, emisia de CO2 pt coupe cu cutie robotizata era de 290 g/km, acum e de 263 g/km, consumul urban a scazut de la 17 si ceva la 15 si ceva (la aceeasi cutie); iar norma de poluare e acum (din Martie !) Euro 5 in loc de Euro 4; asa inseamna taxa de inmatriculare 0 (zero) dar la un pret de pornire de vreo 73.000 Euro (fara dotari suplimentare, cu TVA)
    Posibilitatea de a opta pt scaune cu reglaj manual e benefica !
    N-ar strica si un V-max, un upgrade de putere la 450 CP aspirat sau un compresor pt 600 CP. Nici un upgrade de frane (vezi vechiul CSL sau vechiul pachet Competition care avea frane de CSL).
    3 1
  • da un sitem care duce spre centrele REMAT nu pun pe ele...:))))))))))))))))))))))
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru