BMW Seria 1 M Coupe a parcurs Nurburgring-ul în 8:15

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 20.06.2011
Nemţii de la SportAuto au făcut prima plimbare cu BMW Seria 1 M Coupe pe Nurburgring. Modelul a reuşit un timp de 8 minute şi 15 secunde, mai bun decât Audi RS3 şi Porsche Cayman S.

BMW Seria 1 M a făcut prima "plimbare" pe Nurburgring condus de un jurnalist. Modelul a obţinut un timp de 8:15, mai bun decât Audi RS3, Porsche Cayman S şi BMW 335i, dar mai slab decât noul Renault Megane RS Trophy. Cea mai sportivă iterare a lui Renault Megane RS a obţinut un timp de 8:07 pe Nurburgring, cea mai bună clasare din istorie pentru un model cu tracţiune faţă. Ce-i drept, Megane RS Trophy a fost condus de un pilot RenaultSport familiarizat cu circuitul, în timp ce BMW Seria 1 M a fost condus de jurnaliştii de la SportAuto.

În comparaţie cu Porsche Cayman S, BMW Seria 1 M a fost cu 2 secunde mai rapid pe Nurburgring, în timp ce fratele său mai mare, 335i, a fost cu 11 secunde mai lent. Cei de la Sportauto au cronometrat performanţele lui Seria 1 M, modelul având nevoie de 4.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce sprintul 0-200 km/h a fost realizat în 17.2 secunde.

BMW Seria 1 M Coupe are un preţ de pornire de 53.568 de euro cu TVA inclus în România.

Motorul său de 2.979 centimetri cubi, cu şase cilindri în linie, TwinPower Turbo, dual Vanos şi Valvetronic dezvoltă 340 CP la 5.900 rpm şi furnizează un cuplu maxim de 500 Nm încă de la 1.500 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h durează 4.9 secunde potrivit fişei tehnice, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Modelul este oferit doar în compania unei transmisii manuale cu şase rapoarte.

Nürburgring timp Sportauto Hockenheim timp Sportauto
BMW E92 M3 GTS 7:48 Porsche Cayman R 1:12.4
BMW E92 M3 6MT (Michelin Cup+) 8:05 BMW E46 M3 CSL 1:13.5
Audi TT-RS Coupe 8:09 Porsche 987.5 Cayman S 1:14.0
BMW E60 M5 8:13 BMW 1M Coupe 1:14.1
Alpina B3 Biturbo 8:14 BMW E92 M3 ZCP DCT 1:14.2
BMW 1M Coupe 8:15 Audi TT-RS Coupe 1:14.3
Porsche 987.5 Cayman S 8:17 BMW E92 M3 6MT (Michelin Cup+) 1:14.3
Audi RS3 Sportback 8:20 Audi RS5 Coupe 1:15.3
BMW E46 M3 Coupe 8:22 Audi RS3 Sportback 1:15.4
BMW X6 M 8:24 BMW Z4 35iS 1:16.1
BMW 335i Coupe 8:26 BMW 135i Coupe 1:17.4

Via | 1Addicts

Comentarii (14)

  • Bogdan
    Sa mai vedem ce aberatii mai debiteaza fanii Audi-ar putea sa scrie oricand la capitolul Premium dar nu la capitolul sport.
    Valabil si pt cealalta barca-Mercedes.
    7 8
  • DAN_GRC
    Nu e asa greu de crezut in privinta Bmw, surpriza placuta ar fi Renault...bravo lor
    7 3
  • Megane RS
    Megane RS Trophy e cel mai rapid hot-hatch cu tractiune fata, dar se pare ca nici un BMW Seria 1 M (propulsie spate) cu motor de 3.0 litri si 340 CP nu-i sta in fata... Respect RenaultSport !
    11 7
  • Eram sigur ca apar si daciotii cu al lor renault chiar daca nu are nici o logica.La fel poti spune si de GT2 RS ca spulbera renault e acelasi lucru chiar daca nu sunt in aceeasi liga.
    5 7
  • Bogdan
    Are o logica deoarece sunt amandoua in clasa compacta alaturi de Audi A3,Golf,etc.
    Diferenta este ca BMW este cu tractiunea spate.
    6 5
  • Bogdan
    Timpii acestia nu au relevanta 100% fiind facute in momente diferite de temperatura,etc.
    3 5
  • iceman
    de cand 8:15 este mai rapid decat 8:09?
    5 6
  • destul de bun
    dar trebuie sa mentionez ca Megane-ul RS 265 a scos 7.97s.
    4 3
  • timpi
    voi v ati uitat la timpi?audi tt rs 8.09 iat 1M 8.15.........dhaaaaaaaaaa invatzati sa cititi si sa judecati ce cititi si apoi vorbiti,iar pe Hockenheim 1M este mai rapid cu 0.2 sutimi asta inseamna mai nimic asa k nu este relevant cu nimic dar diferenta de pe Nürburgring de 6 sec inseamna o vesnicie asa ca numai pupatzi in fund atat BMW si bv Megane RS pt performantele realizate.
    10 1
  • Circuite si ................circuite!
    Sunt circuite care avantajeaza anumite masini,sau anumite masini ,daca au fost intens testate pe un circuit s-ar putea alege cu o setare ideala a conditiilor de test.
    Aceeasi masina ,dar pe un circuit cu o configuratie diferita are alt comportament ,de aia ordinea timpilor difera de la un circuit la altul.
    Asa ca nu va entuziasmati in sustinerea orbeasca a unui model sau altul.Tocmai acest imprevizibil face viata frumoasa.
    Dar ,una peste alta ,BRAVO RENAULT SPORT! in primul rand pt. ca ofera senzatii premium la preturi rezonabile!!
    5 2
  • ...asa ceva...
    Vai de capu' vostru'...
    ...cum sa fii atat de dus incat sa crezi fie si pt o milisecunda ca un Megane ar putea vreodata sa fie mai rapid decat un M5, M6, 1M... Mitshubishi Lancer EVO IX, Ferrari 355 GTB, Porsche Cayman S ori Jaguar XKR??? Acestea fiind doar cateva dintre masinile cu mult mai multi CP si trenuri de rulare mult superioare!

    Bre copii...pt a compara timpii trebuie sai ai macar acelasi pilot + un circuit liber(ceea ce nu e cazul pt k acolo toata lumea merge deodata, deci dak nu depasesti destul de repede pierzi mult timp) in conditii asemanatoare de temperatura si umiditate.

    Inca o data...incredibil cat de multa prostie crancena poate sa fie distrusa aceasta de tzarishoara!
    5 8
  • @...asa ceva...
    Ai dreptate cred ca e o conspiratie a naturii in sprijinul RS-ului. Ba la asta nu m-am gandit, noroc cu tine. La toate le-a batut vantu' din fata doar lui RS i-a batut in spate.
    Si in Formula 1 e la fel, n-ati vazut ca numai deasupra masinilor Renault e soare si la restu' ploua? acum fac legatura.

    Au trenuri superioare zici? Wow, numai un geniu ca tine putea sa-si dea seama. Cum ai calculat tu toate calculele si ti-a iesit ca trenul de rulare al RSului e mult mai prost.

    Ti se potriveste perfect zicala prostul nu e prost destul pana nu e si fudul.
    8 1
  • MAma ce se mai laudau fanii AUDI cu RS3 ca este mai bun si bla bla bla. Pe ambele circuite a iesit in urma lui 1 M. Audi si Mercedes fac masini doar pentru linii drepte, pe circuite sunt slabe.
    3 6
  • Hihihihi
    BMW 1M 1570 KG 8:15
    Audi TT-RS 1475 KG 8.09
    Audi TT-RS 1650 KG 8.20

    Vezi tu jane, este o chestiune de fizica:)
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru