BMW şi concernul PSA Peugeot-Citroen vor dezvolta hibrizi împreună
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW îşi va extinde colaborarea cu PSA printr-un joint venture numit BMW Peugeot Citroen Electrification. Anunţul a fost făcut la Salonul Auto de la Geneva, iar cele două părţi vor investi 100 de milioane de euro în noul lor joint venture. Producţia va avea loc în Mulhouse, Franţa, în timp ce munca de cercetare şi dezvoltare va avea loc într-o zonă din Munchen, Germania. Până la finele anului 2011, noul joint venture va avea circa 400 de angajaţi, majoritatea urmând să lucreze pe partea de cercetare şi dezvoltare.
Primele produse ale noii companii vor debuta pe piaţă în cel de-al doilea sfert al anului 2011, iar componentele dezvoltate de aceştia vor intra în producţia de serie a celor patru mărci pe care le deserveşte acest joinventure începând cu anul 2014. Toţi cei 400 de angajaţi care se vor alătura noului joint venture vor lucra în Germania, în timp ce salariaţii responsabili cu producţia vor fi 250 la număr şi vor fi angajaţi în momentul în care uzina franceză va avea nevoie de ei.
Atât forţa de muncă a noului joint venture, cât şi angajaţii săi vor fi preluaţi, în mare parte, de la companiile care au semnat acest parteneriat.
Planul BMW Peugeot Citroen Electrification implică angajarea a numai 100 de persoane din exterior, dar acest lucru va avea loc abia după ce jointventure-ul va deveni operaţional. Principalii specialişti căutaţi sunt axaţi pe mobilitatea electrică şi pe echipamente electronice.BMW cooperează cu concernul PSA Peugeot-Citroen de aproape 10 ani. În 2002, ambii parteneri au decis să proiecteze şi să construiască împreună motoare cu patru cilindri în linie. Între 2006 şi 2010, peste 1.8 milioane de motoare au fost construite pentru MINI, Peugeot şi Citroen. În februarie 2010, cele două companii au decis să dezvolte împreună noua generaţie de motoare cu patru cilindri în linie, care va respecta normele Euro 6.
Via | JustAuto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche a anunțat că va păstra motorul V8 pentru Cayenne și după 2030. Astfel, SUV-ul de lux va fi oferit în versiuni cu motoare termice, hibride și electrice pentru mai mult timp. (26.07)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a amenințat cu desființarea mai multor mărci din cadrul grupului multinațional, dacă acestea nu sunt profitabile. Printre mărcile cu risc mare de a fi desființate se numără Maserati, Lancia și DS. (26.07)
-
Inițial, acest robotaxi trebuia să fie dezvăluit în august, dar din cauza diferitelor probleme cu care s-a confruntat compania, data dezvăluirii a fost mutată pe 10 octombrie. (24.07)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
-
Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
-
Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Comentarii (3)