BMW şi Mini promit 13 modele cu tracţiune faţă până în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul BMW este tot mai hotărât să se rupă de tradiţia propulsiei spate şi să adopte pentru o mare aprte din viitoarele sale modele tracţiunea faţă. Studiul, care a dezvăluit faptul că 80% din posesorii lui Seria 1 credeau că maşina lor este echipată cu tracţiune faţă, i-a inspirat practic pe bavarezi. Norbert Reithofer, preşedintele executiv BMW, a recunoscut că sondajul a deschis oportunitatea unei noi strategii pentru viitorul grupului.
Potrivit britanicilor de la Car, BMW şi MINI vor arunca pe piaţă nici mai mult nici mai puţin de 13 modele cu tracţiune faţă în următorii cinci ani. Primul pas va fi făcut în 2014, când BMW va introduce varianta GT a modelului compact Seria 1, echipată cu tracţiune faţă pentru a garanta o flexibilitate şi un spaţiu ceva mai mari.
Pe baza modelului bavarez va lua naştere, un an mai târziu, şi noua generaţie a lui Clubman. Spre deosebire de actualul model, viitorul reprezentant Mini va creşte în dimensiuni şi va adopta o caroserie cu cinci uşi, pentru a spori aspectul practic.
BMW va folosi tracţiunea faţă şi pentru a treia generaţie a modelului Seria 1, aşteptat între 2017 şi 2018, şi pentru un monovolum compact, botezat Fast, programat să ajungă pe piaţă în 2016, gata să se bată cu Mercedes B-Klasse.
Aceeaşi arhitectură va sta şi la baza viitorului Z2, un model decapotabil pe care presa engleză îl plasează ca rival al lui Lotus Elan.
Tracţiune faţă va avea şi urmaşul lui X1 precum şi un model compact misterios, botezat Joy.În 2013, Mini va lansa a treia generaţie Cooper, gata să folosească noile motoare cu trei cilindri, dezvoltate de inginerii BMW. Trei ani mai târziu, publicul se poate aştepta la un Mini veritabil, asemeni celui din proiectul original întocmit de Alec Issigonis.
În următorii cinci ani vor debuta în gama constructorului britanic noile generaţii ale modelelor Countryman, Coupe şi Roadster, precum şi un vehicul multi-funcţional, recunoscut după titulatura Mini Activity Tourer.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Acum vor venii fanii "quattro" sa spuna ca s-a dus Bmw-ul, pedaland pe un sistem quattro care se regaseste pe maxim 30% dintre modele, majoritatea avand tractiune
Nu mai visati cu ochii deschisi, nu mai exista brand auto care sa puna mai mult accent pe istorie si renume decat pe bani.Ii doare fix in cot pe managerii BMW, ca mor fanii de inima ca universul lor se zguduie.Totul se reduce la bani si la cerintele pietei.Daca oamenii vor dori un BMW cu 16 roti sa fii sigur ca se va fabrica.
Acum vreo zece ani BMW se batea cu pumnul in piept ca:
-vor face doar motoare aspirate -> acum au bi-turbo
-vor pune doar manuale pe modelele de performanta ->acum nu mai nimeresc ZF-uri in 8 trepte
-vor avea masini doar cu tractiune spate -> ai raspunsul in articolul de mai sus
Acum ce parere mai ai?