Brabus 800 Coupe debutează la Dubai cu 800 CP şi 1420 Nm

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 11.11.2011
Mercedes-Benz CL 600 a primit un pachet de tuning de la o casă celebră pentru performanţele deosebite realizate de creaţiile sale. Rezultatul se numeşte Brabus 800 Coupe şi oferă 800 CP şi 1.420 Nm dintr-un V12 twin-turbo de 5.5 litri.

Mercedes-Benz CL 600 poate deveni mult mai puternic decât l-a înzestrat fabrica, graţie unui pachet de la Brabus. Kit-ul se numeşte 800 Coupe şi reprezintă o transformare dramatică a lui CL 600. Motorul V12 de 5.5 litri va fi reconstruit complet de cei de la Brabus, urmând să fie echipat cu un arbore cotit care măreşte cursa pistonului şi cu pistoane mai mari, potrivite după noul alezaj al blocului motor. Sistemul de supraalimentare a fost şi el îmbunătăţit, iar galeriile de evacuare au un design special. Pentru a răci cât mai bine aerul care intră în bestia cu 12 pistoane forjate, modelul beneficiază de patru intercoolere aer-apă. În urma modificărilor, motorul dezvoltă 800 CP şi 1.420 Nm.

La plecarea din fabrică, fiecare Mercedes-Benz CL 600 are un motor de 517 CP şi 800 Nm. Cei de la Brabus au păstrat transmisia automată cu cinci trepte. Puntea spate este asistată de un diferenţial cu alunecare limitată, setat la 40%. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar sprint-ul 0-200 km/h este realizat în 10.3 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 350 km/h, iar cuplul motor este limitat la 1.100 Nm.

În cazul eliminării acestor restricţii, transmisia ar fi cedat.

Pentru a opri bestia la timp pentru a ajunge în standul Brabus de la Salonul Auto de la Dubai, 800 Coupe este echipat cu un sistem de frânare extrem de performant. Acesta are discuri ventilate şi perforate de 405x34 milimetri pe puntea faţă şi de 380x34 milimetri pe puntea spate. Etrierii de pe puntea faţă au şase pistonaşe, în timp ce etrierii de pe puntea spate au patru pistonaşe. Jantele standard sunt Monoblock de 21 de inch, dar clienţii pot opta pentru modelele Monoblock VI, E sau F, echipate fie cu anvelope Continental, Pirelli sau Yokohama, după preferinţele clientului. Modelul a primit şi un kit estetic, realizat în stilul subtil al celor de la Brabus. La interior, tapiţeria şi ornamentele au fost schimbate, locul elementelor standard fiind luat de Alcantara şi fibra de carbon cu tiparul "steagului cu pătrăţele".

Via | AutomobilesReview

Comentarii (3)

  • POPICA
    fabulos.
    12 0
  • Parca le limitau la 1000 Nm pana acum. Ce se intampla ?
    10 1
  • @Lamborghini Ce se intampla ?
    Vor sa detina suprematia ..... sta se intampla.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru