Cadavre umane folosite in crash-teste auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vagverket, Administratia Suedeza a Drumurilor Publice, a raportat faptul ca General Motors a folosit cadavre umane pentru a testa gradul de siguranta a unor modele auto.
Testele au fost effectuate in Suedia. Un purtator de cuvant al institutiei Vagverket a declarat ca circa zece corpuri neinsufletite au fost folosite la teste de impact pe unele modele GM. Nu se cunosc exact ce modele GM s-au folosit , dar oficialii suedezi presupun ca este vorba de modele Saab.
Reprezentantii Administratiei Suedeze a Drumurilor Publice au specificat faptul ca persoanele folosite in asemenea scopuri si-au donat corpurile pentru a fi folosite in testele de siguranta.
In mod normal, producatorii auto folosesc in crash-teste manechine (celebrele crash test dummies) special construite pentru a oferi date cat mai utile in ceea ce priveste siguranta pasagerilor. Primele teste de impact au fost efectuate in anii '30 cand la bordul automobilelor erau folosite de asemenea cadavre umane.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (1)