Camerele pentru unghiul mort vor fi introduse pe 25% dintre modelele disponibile în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu efectuat în Regatul Unit de cei de la ABI Research a relevat faptul că sistemele de detecţie a vehiculelor aflate în unghiurile moarte ale automobilelor vor deveni standard pentru 25% din modelele aflate pe piaţă în 2016. Primele sisteme de avertizare a prezenţei unui vehicul în unghiul mort al unui automobil au debutat pe piaţă în 2005, iar Volvo a fost primul constructor care a introdus un asemenea sistem în serie. Şase ani mai târziu, Ford Focus va beneficia de acest sistem în lista de echipamente opţionale. Specialiştii estimează că sistemele respective vor ajunge la un volum de 20 de milioane de unităţi vândute până în 2016.
Piaţa sistemelor de monitorizare a unghiului mort va atinge o valoare de 12 miliarde de dolari în momentul în care vor fi vândute 20 de milioane de asemenea sisteme pe an. Mai nou, aceste sisteme au integrat mai multe funcţii, cum ar fi efectuarea unei verificări noi, ultrarapide, în momentul în care şoferul acţionează semnalizatorul.
Aşadar, sistemul poate preveni un accident dacă şoferul s-a asigurat şi un vehicul s-a strecurat subtil în unghiul său mort înainte de efectuarea manevrei.În primă fază, sistemele de monitorizare a unghiului mort au încercat să se impună ca aplicaţie simplă, dar a fost rapid catalogată ca fiind un sistem pentru şoferii mai puţin competenţi. Timpul a arătat că acest sistem este util şi pentru şoferii prudenţi, iar acest lucru a fost asistat şi de faptul că mulţi constructori au integrat sistemul respectiv în cadrul unor pachete atractive. Odată obişnuiţi cu acesta, şoferii l-au apreciat mai mult.
Via | Autos.ca
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Comentarii (2)