Carbon Motors cumpara motoare diesel de la BMW pentru viitoarele modele de politie

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 22.03.2010
Germanii de la BMW au semnat un contract in valoare de 1 miliard de euro pentru furnizarea a 240.000 de motoare, transmisii si sisteme de evacuare pentru modelul Carbon E7, realizat de americanii de la Carbon Motors.

BMW si Carbon Motors au anuntat ca au semnat un parteneriat care prevede furnizarea a 240.000 de motoare diesel de 3.0 litri cu sase cilindri pentru viitoarele vehicule de politie ale americanilor. Motoarele diesel de la BMW sunt aceleasi cu unitatile folosite de 335d si X5 35d si furnizeaza 265 CP si 576 Nm. Aceste propulsoare vor echipa noile Carbon E7 si vor obtine o reducere de 40% a consumului de carburant si a emisiilor poluante de CO2 in comparatie cu vehiculele aflate in dotarea politiei din Statele Unite ale Americii.

Cei de la Carbon Motors au ales marca BMW pentru acest parteneriat deoarece era singurul producator care putea sa respecte normele de mediu stricte din Statele Unite ale Americii in timp ce oferea un motor diesel bi-turbo cu sase cilindri cu acest nivel de performanta. Acordul dintre cei doi producatori valoreaza circa un miliard de euro si implica furnizarea de motoare si transmisii pentru 240.000 de unitati Carbon E7.

Carbon Motors este o companie fondata in 2003 de un fost director Ford.

Scopul acestuia era de a dezvolta un singur model – E7, pe care sa il vanda ca vehicul de patrula pentru politia din Statele Unite ale Americii. Pana in acest moment, politistii din Statele Unite ale Americii folosesc modelul Ford Crown Victoria pentru patrula si chiar interceptari.

Via | AFP

Comentarii (20)

  • Mi se pare ca este varza noua linie design de la Alfa Romeo.
    2 21
  • juliankkk
    motoare...
    motorul nu poate sa aiba 265cp,poate 286cp(biturbo 3.0d)...poate l au facut cu o putere mai redusa ceea ce nu cred
    5 2
  • BMW 335d
    BMW 335d are 265 CP in SUA : http://www.bmw.us/Standard/Content/Vehicles/2010/3/335dSedan/default.aspx

    http://www.bmw.us/Standard/Content/Vehicles/2010/3/335dSedan/Features_and_Specs/335dSedanSpecifications.aspx
    7 1
  • Bayer
    Nu intele ce diferenta e intre motorul 3.0 litri Diesel BMW din Europa de 306 Hp si Motorul de 3.0Diesel de 265 hp din SUA ?
    Cum se intampla ca motoarele pierd atata putere ?
    4 3
  • .marius.
    335d
    @West
    Ideea e ca aceste motoare sa fie economice,longevive si fiabile...Cilindree mare, putere nu foarte mare...suna cunoscut...?
    Daca da...ti`ai dat seama ca e chestiune tipic americana, pe care eu unu' o admir...mai putin partea cu capacitatea cilindrica,intrucat ei au nevoie de un real downsizing.
    9 0
  • flexusz28
    E simplu: cum zice si in articol, norme mai stricte de "poluare" impun masuri tehnice de reducere a emisiilor care automat limiteaza dezvoltarea de puteri mai mari!
    11 0
  • Bayer
    Ok., am inteles ca sunt alte norme de poluare .
    Mii interesant cu ce e mai rau motorul de 3.0litri diesel de 306 hp si 600Nm disponil cuplu de la 1200Rpm-5000 rpm decat un alt motor de 7.0 litri de la Ford sau Chraysler si 300 hp in varianta americana care are emisii CO2 de 800g/km ?
    Cum sa intelegem asta ?
    Si in esenta ce se produce cu motorul, se modifica arderea sau catalizatoarele se schimba, de limiteaza motoarele asa de tare .
    306Europa hp vs 265 USA??
    8 0
  • Born in the U.S of A
    Inca o dovada ca americanii nu sunt prosti.Cumpara motoare BMW.
    11 6
  • andr3i
    @ mowgli
    ei sunt prosti da uneori mai au si cate o stralucire de un moment, in care i-au decizii bune cum e cea de fata.
    7 0
  • bmw
    Aha,deci inteleg ca un motor nou costa lejer sub media de 4000d e euro! Ia cereti unul pt. voi ,consumatorul de rand,ti-l da sub 7000? Cel mai ,,slab''?
    2 0
  • @andr3i
    Ameriacanii astia sunt atat de prosti incat ne fac pe noi desteptii astia care o ardem aiurea comentand pe net, ca noi suntem destepti si le stim pe toate, in timp ce ei prostii conduc lumea.
    7 0
  • Foarte bine
    Cine mai credea ca americani se gandesc si ei la mediu . Cat despre motoarele BMW ce sa mai zic , sunt cei mai tari in motoare .
    7 1
  • auzi destepti
    Zicea cineva mai sus ca americanii sunt destepti.Daca era asa se duceau direct la PSA nu la BMW.Ca doar motoarele sunt de provenienta PSA la BMW.In curand o sa intre in gama BMW si motoarele pe benzina
    0 7
  • @ion
    adica pe seria 3 sunt motoare de pe 206...:)):))
    0 2
  • @ion
    ion, revino-ti.Am discutat tema asta la alta stire si ti-am scris romane intregi dovedindu-ti cu argumente si articole ca ceea ce afirmi tu este gresit.Nu ma posta abureli ca poate sunt oameni mai putin informati care te cred si raspandesc aceleasi basme ca si tine.Daca nu te pricepi, las-o asa, nu-ti da nimeni in cap.

    Daca vrei iti dau sute de exemple pentru care americanii sunt destepti, dar tare mi ca ma chinui degeaba ca peste 4 zile la o stire similara sa zici din nou ca americanii is prosti.Totusi am cateva cuvinte pentru tine:lasa ca suntem noi destepti.
    4 0
  • diesel
    Parca motorul 3.0d de la BMW este de 245 cp seria 5, iar motorul de 3.5d tot de la ei 286cp X5, este adevarat?
    0 1
  • 306cp
    306cp stiam ca are motorul de 35 benzinta twin turbo, cu nush ce sistem inovativ! dar poate gresesc!
    0 0
  • In caz ca nu s-a citit cu atentie !
    Acel 1 miliard de euro este pentru 3 componente , nu doar pentru motor ... adica 4166 euro pentru motor + cutie + sistem de evacuare .... deci cine da mai mult de 15-16 mii de euro pe un BMW nou ... e un prost , reiese din acest comentariu.

    Ce ziceti , schimbam focusul discutiei de pe puterea motoarelor pe pretul real al masinii ?
    0 0
  • Aha deci usor usor incepeti sa ma credeti ca motorul este de provenienta PSA din pretul acstuia!
    0 2
  • @radu
    Tu multe lucruri nu iei in calcul.Cum ar fi:

    1. faptul ca este un contract negociat intre doi producatori, persoane juridice nu o factura care o primesti tu la un magazin de piese auto.

    2. la asemnea cantitati cu siguranta vorbim de discount.

    3. pretul unui motor nu include taxele pe care le platesti tu, cum ar fi transport si adaos comercial, probabil nici VAT.

    4. cutia de viteze plus transmisia sunt ieftine oricum, undeva la 2000-2500$ daca le cumperi tu de afara.

    5. motorul pentru o persoana oarecare costa 20.000$ asta din cate stiu fara auxiliare cum ar fi partea electronica si de alimentare.Motorul cu bloc, chiuloasa, supape, axe pistoane, etc. unde arborele cotit costa 1500$.

    6. masinile in america sunt mult mai ieftine, de multe ori construite dupa alta politica si alte reglementari (motoarele sunt mai slabe).

    7. tu cand cumperi o masina noua, platesti la taxe ca aproape iti mai cumperi una.Doar taxa adaosul comercial e undeva la 20-30% daca nu ma insel.Sigur, difera, dar am auzit si de 30%.

    Oricine stie ca altfel se negociaza intre doua parti juridice si en-gros sau en-detail.Sper ca am rezolvat cate ceva cu postul asta.

    @Ion.... n-am cuvinte... sincer.... Oricum fii tu sigur ca nici un motor de PSA nu-ti iei cu banii aia.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru