Chevrolet, marca cu cea mai mare creştere pe piaţa din România

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 27.10.2010
După nouă luni în care piaţa auto din România a scăzut, Chevrolet bifează o creştere a vânzărilor cu 26.41% şi o mărire a cotei de piaţă cu 1.65%.

Esential

3609 unităţi a vândut Chevrolet în primele nouă luni ale anului în România.
32.5 este cota de piaţă a modelului Spark în segmentul mini, în luna septembrie.

Primele nouă luni ale anului au consemnat o scădere serioasă a pieţei auto din România, vânzările fiind în declin cu 24 de procente. Chiar şi aşa, Chevrolet a reuşit să obţină rezultate pozitive, semn că publicul autohton apreciază creşterea de formă a subsidiarului GM.

Aşadar, după nouă luni, Chevrolet consemnează cea mai mare creştere a vânzărilor, estimată la 26.41% şi totodată cea mai mare creştere a cotei de piaţă dintre mărcile de import, echivalentul a 1.65%. În luna septembrie, Chevrolet se poate lăuda cu locul şase în topul celor zece branduri de import, marcând astfel o urcare de patru poziţii. Toate aceste rezultate se datorează totalului de 3609 unităţi livrate de la începutul anului şi până în prezent.

O contribuţie importantă la succesul mărcii pe piaţa românească o are modelul Spark, lider în segmentul mini, cu o cotă de piaţă de 32.5 procente în luna septembrie şi 34.6% în primele nouă luni ale anului.

Aveo este cel de-al doilea model ca importanţă în gama Chevrolet, modelul de segment B reuşind să atingă o cotă de piaţă de 12.5% în luna septembrie şi de 10.8% după primele nouă luni ale anului.

Nici Cruze nu s-a lăsat mai prejos, compactul sedan reuşind să păstreze trendul ascendent şi să totalizeze o cotă de piaţă de 5.7% în septembrie şi de 3.8% în primele nouă luni ale anului.

via | Chevrolet

Comentarii (4)

  • oricum e o masina faina cu tenta sportiva deci mi se pare normal iar gurile rele ...care ar fi confirmat ceva probleme care au aparut...zic eu ca sunt cazuri izolate...de fapt si la case mai mari s-a intamplat...nu dau ex. se stie(reccalurile-s la moda)...sincer masina are un pret corect la ce ofera...da, nu e ce mai cea...dar spre deosebire de concurenta castiga la pret...bravo lor!
    14 2
  • Gabriel
    Modele Chevrolet
    Chevrolet este o marca care cred ca va da multe batai de cap modelelor Dacia in segmentul masinilor low-cost sau mai precis pe intervalul 5000 de euro - 14.000 de euro ) , Chevroler Cruze de exemplu este o alternativa extrem de viabila in fata Loganului autohton , ca design se vede ca este peste actualul logan , ramane de vazut cum o sa se descurce cu viitoarea generatie Logan , daca acela nu o sa aibe un plus la design o sa trebuiasca sa aibe macar un plus la motorizare fata de modelul Chevrolet.
    9 4
  • @Gabriel
    tu compari Dacia Loganul care porneste de la peste 6000 cu Chevy Cruise care porneste de la aproape 14.000 ... ca design consider Loganul mult mai frumoasa , dar gusturile nu de discuta
    1 4
  • BaditzaEx
    mi se pare o optiune de luat in seama, un raport bun pret/calitate
    mai degraba imi pare un cocncurent pt Skoda, Opel si Renault decat pt Dacia - au preturi diferite ( o diferenta de peste 2000-3000 )
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru