Chrysler 300C devine Lancia Thema în Europa şi se lansează în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lancia va lansa în luna martie, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul model de segment mare Thema, care va reprezenta o versiune Lancia a noii generaţii Chrysler 300C, model prezentat recent de constructorul american. Lancia Thema va împrumuta de la Chrysler 300C 90% dintre elementele de design, principalele diferenţe fiind reprezentate de faptul că modelul mărcii italiene va dispune de grila specifică acestui brand şi, evident, de logo-ul Lancia.
Nu există încă date oficiale legate de motorizările înlocuitorului de drept al lui Lancia Thesis, dar informaţii publicate astăzi de Automotive News arată că noul Thema va dispune - în plus faţă de omologul său american - de un motor diesel cu şase cilindri de 3.0 litri care va dezvolta 230 CP. Celelalte motoare vor fi preluate de la 300C, Lancia considerând însă că 80% dintre vânzările noului Thema vor fi realizate de versiunea diesel.
Clienţii din România nu vor face cunoştinţă cu modelul Chrysler 300C, singurele pieţe europene pe care va fi prezent modelul american urmând să fie Marea Britanie şi Irlanda.
Ambele modele vor fi produse peste Ocean, într-o fabrică pe care Chrysler o deţine în Canada.via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Nu mai spun ca e jenant designul si pt una americana dapai pentru o lancia care trebuie sa te lase cu gura cascata .
Dupa multi altii care au pierdut la jocul asta , Fiat face aceeasi greseala , aduce o berlina mare care joaca dupa regulile nemtilor , si va pierde cu brio . Sa ai sansa aici trebuie sa vii cu ceva nou sa justifice prezenta pe piata si eventual achizitia masinii.
za houli shit
......
una e sa puna reno sigla lui pe logan si alta e chrysler si cu lancia. o_O
n-au nici in clin nici in maneca. de unde mama naibii sa faci asa ceva.
deci, concluzia este EPIC FAIL Lancia
Cu toate astea, nu vad cum pot integra linia 300C in gama Lancia, pur si simplu nu se pupa.
In plus, Thema avea un 2.0 de 205 cp, benzina, SUPERB, si un 3.2 de la Ferarri. Cum au dedus ei ca motoarele diesel sunt cele mai cerute? Si...230 CP din 3.0?! pai mai bine multijetul 2.4 de 200 de la Alfa....
Pacat.