Chrysler va veni la Geneva cu versiunea de serie a conceptului Lancia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La începutul lui 2010, americanii de la Chrysler au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Lancia. În esenţă, maşina adusă la evenimentul american a fost un model Lancia Delta care a primit însemnele constructorului din SUA. De această dată, Roberto Giolito, şeful de design de la Fiat, a confirmat faptul că la Salonul Auto de la Geneva din 2011 vom putea admira versiunea de serie a modelului Chrysler Lancia.
Acesta nu va suferi modificări majore comparativ cu conceptul prezentat anul acesta la Detroit. Noul model de la Chrysler ar putea fi comercializat în State, piaţă auto unde constructorul american suferă enorm la capitolul diversitate. Mai mult decât atât, unii specialişti sunt de părere că noul Chrsyler Lancia ar putea fi înlocuitorul lui PT Cruiser.
Via | Auto123
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
Alfa Mi.To tocmai a fost desemnata Best Supermini de catre What Car? (carpages.co.uk/alfa_romeo/alfa-romeo-mito-18-11-10.asp) si este masina care se devalorizeaza cel mai putin la ora actuala.
Deasemenea, Alfa 159 are o devalorizare in acelasi ritm cu comptetitorii germani.
Deasemenea, grupul Fiat a vandut 2.152.000 de masini anul trecut, deci destul de multi le cumpara.
Grupul Fiat e pe profit sanatos anul asta (691 milioane euro in 2009, cifra relativ apropiata si in 2010), Magneti Marelli tocmai si-a mai deschis o fabrica in Rusia, deci pentru achizitia Chrysler se vor folosi cel mai probabil de o parte din actiunile detinute in cadrul Ferrari. Per ansamblu, financiar Fiat sta relativ bine.
Alfa Romeo Giulietta e cea mai sigura compacta din istorie, se vinde foarte bine pentru ceea ce este (~30.000 de unitati in 2 luni), iar Lancia e pe profit si in 2009 si in 2010.
ps;100 mil euro,fiat ia donat cand a fost cutremurul di haity,deci nu cred ca problema erau acei 100 mil euro,crezi ca toyota sau gm nu au 100 mil de euro ca sa ia pininfarina?
Grupul Fiat ,poate nu o duce chiar atat de bine, daca ar fi sa vorbim doar din perspectiva cifrelor.Dar planul lui Sergio Marchionne pe viitorii ani este foarte indraznet, miscarea lui de a prelua, putin cate putin, gigantul american este foarte inspirata.
Fiat este marca auto care a crescut cel mai mult in ultimii ani(urmata indeaproape de Dacia ). "Revolutia" care a inceput odata cu lansarea modelului Grande Punto, si a continuat cu Bravo, Linea, plus modelele Alfa Romeo:Mi.To, Giulietta, si chiar 159.
daca totul ar fi asa de roz Fiat ar pastra toate marcile din portofoliu.
cu tot respectul fata de Dekra si de tine chiar Marchionne zicea: "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!" (ariticol Automarket 16.11.2010) interesant nu?
Pe de alta parte parerea unui grup de experti fata de realitate. calitatea masinii nu reiese dupa un test ci dupa cativa ani.. deci poate reluam discutia asta peste 4 5 ani.
Cand ai verificat ultima data preturile la piesele Fiat? Ca tare ma tem ca vorbesti din auzite.
Situatia la Fiat e momentan ok, dar e nevoie de lichiditati pentru
marirea procentului de actiuni detinute in cadrul Chrysler. Momentan nu exista niciun zvon (lansat de Fiat, nu salivat de nemti sau de cinestie ce "analisti") cum ca ar renunta la vreo marca, decat la un procent din actiunile Ferrari (tot ar ramane cu 51% din ele).
Eu personal n-am inteles declaratia lui Marchionne la inceput, abia mai apoi mi-am dat seama: 159 a fost prea "nemtesc", cred ca la asta s-a referit.
Dar, bineinteles, in cazul unei masini italiene nu conteaza nici statistici nici topuri (daca-s de bine), sau ne luam numai dupa statistici si topuri (daca-s de rau).
refritor la ceea ce "audem" am lucrat 3 ani la un service unde veneau masini de cea mai larga gama (de la golf 3 pana la S-classe uri aproape noi) si daca ei zic ca Fiat-urile sunt mai putin fiabile eu le cred..
Poate ca in ultimii doi ani au facut schimbari, dar efectele o sa vedem peste 4 5 cand multe masini ating 100.000 km la bord. Pana atunci fiecare pcu parerea lui.
Despre fiabilitate....eu nu vorbesc din teste desi Alfa romeo 159 de ex a fost un salt urias in fiabilitate si aia o zic toti nu numai eu.
Am mai zis odata aici si ma repet..eu nu vorbesc din auzite. Parintii mei detin un fiat palio ( facut pt brazilia deci low cost) 1.9D si de la 25 de mii de km cat avea cand l-au luat acu are aproape 100.000 si in afara de consumabile nu au schimbat nimic la el.De asemenea un prieten care venea la intalnirile Fiat are un fiat punto acelasi motor 1.9D 65 de cai si de asemenea a zis ca masina aia la el moare ca nu o mai vinde ( de fapt parintii lui au zis asa pt ca nu au avut nici o problema cu masina ).
Dar ce crezi ? Intra faurelianu aici sa zica ca a auzit el de la un prieten ca alt prieten i`o zis ca fiatu ii praf.Cu asta nu sunt de acord.
Ti-am zis frumos din ce cauza a declarat marchione ca 159 a fost o greseala: spatiu interior, motorizari, greutate. Si stai linistit ca asta e si o strategie de marketing :)
A...si efectele schimbarii la fiabilitate s-au vazut deja cu 159 si o sa se vada si in continuare.
In viziununea lui Marchione 159 este o greseala deoarece:gabaritul masinii este cam mare pt o alfa pur sange,spatiul interior la fel, nu este cel mai mare din clasa ei, si chiar introducerea unor motoare mai economice a fost privita cu suspiciune de unii.Daca reusesti sa treci peste aceste nimicuri, 159 este unul dintre cele mai bune sedanuri, cu un design absolut superb si cu o tinuta de drum de invidiat.
hai pa...........