Chrysler va veni la Geneva cu versiunea de serie a conceptului Lancia

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 27.11.2010
Conceptul Chrysler Lancia a făcut cunoştinţă cu publicul anul acesta la Detroit, iar americanii sunt hotărâţi să prezinte versiunea de serie a acestuia în cadrul Salonul Auto de la Geneva din 2011.

La începutul lui 2010, americanii de la Chrysler au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Lancia. În esenţă, maşina adusă la evenimentul american a fost un model Lancia Delta care a primit însemnele constructorului din SUA. De această dată, Roberto Giolito, şeful de design de la Fiat, a confirmat faptul că la Salonul Auto de la Geneva din 2011 vom putea admira versiunea de serie a modelului Chrysler Lancia.

Acesta nu va suferi modificări majore comparativ cu conceptul prezentat anul acesta la Detroit. Noul model de la Chrysler ar putea fi comercializat în State, piaţă auto unde constructorul american suferă enorm la capitolul diversitate. Mai mult decât atât, unii specialişti sunt de părere că noul Chrsyler Lancia ar putea fi înlocuitorul lui PT Cruiser.

Via | Auto123

Comentarii (27)

  • Ce masina urata...
    5 18
  • asa-i ca a3 si fabia e super pe langa asta?
    12 11
  • cineva
    Koss si ian...:|
    aaaa.....cred ca masina asta este de n ori mai frumoasa decat A3 si Fabia.....si nu cred ca ele "e mai super" decat ea....fiind derivata din Lancia Delta
    10 6
  • @cineva
    Vezi ca ian era ironic =)
    10 3
  • krajla
    gusturile nu se discuta
    in schimb caltiatea lacia lasa de dorit..oare in versiunea chrysler o sa se schimbe ceva?
    4 7
  • @krajla
    De unde stii tu ca, calitatea Lancia lasa de dorit?
    12 4
  • Italia+America
    in maxim 5 ani Grupul Fiat+Chrysler va fi in TOP 3 mondial, fara doar si poate
    8 5
  • @ andrey11
    Daca FIAT era puternic financiar cumpara pentru 100 milioane euro Pininfarina si nu o lasa pe mana indienilor sau a chinezilor
    Situatia financiara a grupului FIAT nu este deloc roza ( http://europe.autonews.com/article/20101116/BLOG12/311169930 ) . In plus, sunt obligati prin contractul semnat cu guvernul american sa-si majoreze pachetul de actiuni detinut in cadrul Chrysler la 51 %, pentru 31 % din Chrysler trebuind sa plateasca 3.5 miliarde euro . Una din variantele prin care vor strange banii necesari este sa vanda una dintre diviziile auto ( Magneti-Marelli, Alfa Romeo sau 39 % din Ferrari ), pentru ca de divizia industriala nu poate fi vorba, de la 1 ianuarie 2011 separandu-se complet de FIAT Auto ( costurile separarii fiind de 4 miliarde euro ) . Daca FIAT ar fi avut bani la discretie, ar fi cumparat Pininfarina ( istoria sa este legata practic de Ferrari ) pentru 100 milioane de euro si nu ar fi lasat ca aceasta casa celebra de design sa fie cumparata de indienii de la Mahindra ( au cumparat recent SsangYong ), canadienii de la Magna sau de vreun constructor din China .
    4 2
  • krajla
    @ztele
    lasa ma sa ma corectez.. fiabilitatea lor lasa de dorit. in general masinile itaiene (Fiat, Lancia si Alfa Romeo) au mai multe defecte si sunt scumpe de intretinut, de aceea li se scade mai mult pretul. cu toate ca exista exceptii. Asta strict din punct de vedere mechanic, faptul pentru care multi nu cumpara masini italiene.. Tu ce parere ai?
    4 5
  • Acest model ar trebui prezentat la Detroit si nu la Geneva
    Tinand cont ca incepand cu 2011, marca Chrysler va fi disponibila doar in Marea Britanie si Irlanda ( in restul Europei, modelele Chrysler se vor vinde sub marca Lancia ), logic ar fi ca acest model de clasa compacta Chrysler ( bazat pe Lancia Delta ) sa aiba premiera in ianuarie la Detroit pentru ca se adreseaza in principal pietei nord-americane .
    5 0
  • @krajla
    Conform DEKRA, Alfa 159 este mai fiabila decat mondeo, passat, honda accord, mazda 6, skoda superb, etc. (DEKRA reliability 2010)
    Alfa Mi.To tocmai a fost desemnata Best Supermini de catre What Car? (carpages.co.uk/alfa_romeo/alfa-romeo-mito-18-11-10.asp) si este masina care se devalorizeaza cel mai putin la ora actuala.
    Deasemenea, Alfa 159 are o devalorizare in acelasi ritm cu comptetitorii germani.
    Deasemenea, grupul Fiat a vandut 2.152.000 de masini anul trecut, deci destul de multi le cumpara.

    Grupul Fiat e pe profit sanatos anul asta (691 milioane euro in 2009, cifra relativ apropiata si in 2010), Magneti Marelli tocmai si-a mai deschis o fabrica in Rusia, deci pentru achizitia Chrysler se vor folosi cel mai probabil de o parte din actiunile detinute in cadrul Ferrari. Per ansamblu, financiar Fiat sta relativ bine.

    Alfa Romeo Giulietta e cea mai sigura compacta din istorie, se vinde foarte bine pentru ceea ce este (~30.000 de unitati in 2 luni), iar Lancia e pe profit si in 2009 si in 2010.
    13 3
  • @@andrey11
    din cate stiu,fiat a cumparat bertone asa ca nu vad de ce ar mai da banii pe pininfarina.
    ps;100 mil euro,fiat ia donat cand a fost cutremurul di haity,deci nu cred ca problema erau acei 100 mil euro,crezi ca toyota sau gm nu au 100 mil de euro ca sa ia pininfarina?
    3 3
  • @ztele
    nu are rost sa le mai explici oamenilor ca mai fac si alte natii masini , nu doar nemtii.
    Grupul Fiat ,poate nu o duce chiar atat de bine, daca ar fi sa vorbim doar din perspectiva cifrelor.Dar planul lui Sergio Marchionne pe viitorii ani este foarte indraznet, miscarea lui de a prelua, putin cate putin, gigantul american este foarte inspirata.
    Fiat este marca auto care a crescut cel mai mult in ultimii ani(urmata indeaproape de Dacia ). "Revolutia" care a inceput odata cu lansarea modelului Grande Punto, si a continuat cu Bravo, Linea, plus modelele Alfa Romeo:Mi.To, Giulietta, si chiar 159.
    9 2
  • @ andrey11
    Sergio Marchionne : Alfa Romeo 159 a fost o greseala !
    No Comment !
    1 6
  • krajla
    @ztele
    Chiar imi plac majoritatea masinilor itaiene (@andrei11) si nu sunt neaparat fan Germania, dar service-urile sunt pline de Fiaturi, si pretul pieselor este prea ridicat.

    daca totul ar fi asa de roz Fiat ar pastra toate marcile din portofoliu.

    cu tot respectul fata de Dekra si de tine chiar Marchionne zicea: "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!" (ariticol Automarket 16.11.2010) interesant nu?

    Pe de alta parte parerea unui grup de experti fata de realitate. calitatea masinii nu reiese dupa un test ci dupa cativa ani.. deci poate reluam discutia asta peste 4 5 ani.
    0 5
  • @krajla
    Si mie imi plac masinile nemtesti, desi service-ul skoda, opel sau vw, chiar si mercedes/audi e plin de masini cu probleme carora habar n-au sa le dea de cap, iar preturile la piese sunt absolut imense.
    Cand ai verificat ultima data preturile la piesele Fiat? Ca tare ma tem ca vorbesti din auzite.

    Situatia la Fiat e momentan ok, dar e nevoie de lichiditati pentru
    marirea procentului de actiuni detinute in cadrul Chrysler. Momentan nu exista niciun zvon (lansat de Fiat, nu salivat de nemti sau de cinestie ce "analisti") cum ca ar renunta la vreo marca, decat la un procent din actiunile Ferrari (tot ar ramane cu 51% din ele).

    Eu personal n-am inteles declaratia lui Marchionne la inceput, abia mai apoi mi-am dat seama: 159 a fost prea "nemtesc", cred ca la asta s-a referit.

    Dar, bineinteles, in cazul unei masini italiene nu conteaza nici statistici nici topuri (daca-s de bine), sau ne luam numai dupa statistici si topuri (daca-s de rau).
    5 0
  • PS
    PS. Vezi ca DEKRA se bazeaza in totalitate pe informatiile furnizate de posesori.
    3 0
  • @ 159 Greseala
    Mama ce va mai umflati in pene cum ca Marchione a declarat ca 159 a fost o greseala.S-a referit la gabaritul masinii si la motorizari la nimic altceva inteligentilor. Pt ca la stabilitate e in top si la design nu mai vorbesc.
    8 1
  • PS
    Si mai era problema spatiului interior care e cam mic pt clasa sa.
    6 1
  • krajla
    @ztele
    Noi oameni simpli ne bazam pe ceea ce audem unul de la altul. Si de mine Dekra & co poate sa fluiere pe camp:)
    1 5
  • pe ce audem sigur
    Problema e ca ce "audem" e doar din auzit. Cam 90% isi dau cu parerea fara sa fi avut vreodata o masina italiana. Dar ei "e" mare cunoscatori si stiu de toate. Nu iti lua ba fiat ca am auzit de la un prieten care fiicasa lui pretenuso are o cunostinta care are un fiat si e varza.
    7 1
  • @ thenuts
    VW Group este interesat sa cumpere fosta uzina Alfa Romeo din Arese ( Milano )
    http://www.autoblog.it/post/30553/volkswagen-interessata-alla-fabbrica-di-arese
    1 3
  • @ thenuts
    Alfa Romeo valoreaza 3 miliarde euro . Au inceput deja discutiile cu VW Group ?
    http://www.auto.it/anteprime/alfa_romeo/2010/11/24-6839/L%E2%80%99Alfa+Romeo+vale+tre+miliardi+di+euro
    1 2
  • krajla
    @thenuts
    Inteleg faptul ca iti place Fiat ca doar sunt masini frumoase, comode si unice. Toata discutia asta s-a pornit de la fiabilitatea masinilor italiene. poate e un subiect mult prea sensibil. Ztele (Dekra) sustine ca "Alfa 159 este mai fiabila decat mondeo, passat, honda accord, mazda 6, skoda superb" Marchionne declara ca "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!" pe cine sa-l cred?

    refritor la ceea ce "audem" am lucrat 3 ani la un service unde veneau masini de cea mai larga gama (de la golf 3 pana la S-classe uri aproape noi) si daca ei zic ca Fiat-urile sunt mai putin fiabile eu le cred..

    Poate ca in ultimii doi ani au facut schimbari, dar efectele o sa vedem peste 4 5 cand multe masini ating 100.000 km la bord. Pana atunci fiecare pcu parerea lui.
    1 4
  • @krajla
    Nu ai inteles nimic din ce am zis.Nu am zis nicaieri ca imi place Fiat in special.Si nu sunt asa comode toate (detin o Alfa 147 si prin oras cam sare ficatu in tine), dar de frumoase mai toate is frumoase si acolo multi saliveaza la ele desi pe fata o dau intoarsa.
    Despre fiabilitate....eu nu vorbesc din teste desi Alfa romeo 159 de ex a fost un salt urias in fiabilitate si aia o zic toti nu numai eu.
    Am mai zis odata aici si ma repet..eu nu vorbesc din auzite. Parintii mei detin un fiat palio ( facut pt brazilia deci low cost) 1.9D si de la 25 de mii de km cat avea cand l-au luat acu are aproape 100.000 si in afara de consumabile nu au schimbat nimic la el.De asemenea un prieten care venea la intalnirile Fiat are un fiat punto acelasi motor 1.9D 65 de cai si de asemenea a zis ca masina aia la el moare ca nu o mai vinde ( de fapt parintii lui au zis asa pt ca nu au avut nici o problema cu masina ).
    Dar ce crezi ? Intra faurelianu aici sa zica ca a auzit el de la un prieten ca alt prieten i`o zis ca fiatu ii praf.Cu asta nu sunt de acord.
    Ti-am zis frumos din ce cauza a declarat marchione ca 159 a fost o greseala: spatiu interior, motorizari, greutate. Si stai linistit ca asta e si o strategie de marketing :)
    A...si efectele schimbarii la fiabilitate s-au vazut deja cu 159 si o sa se vada si in continuare.
    4 1
  • 159 nu e o greseala
    Declaratia lui Marchione a fost o greseala.El a vrut sa sugereze altceva si , din pacate pentru unii, din fericire pentru asa zisii fani ai altor marci,a iesit o mare cacialma.
    In viziununea lui Marchione 159 este o greseala deoarece:gabaritul masinii este cam mare pt o alfa pur sange,spatiul interior la fel, nu este cel mai mare din clasa ei, si chiar introducerea unor motoare mai economice a fost privita cu suspiciune de unii.Daca reusesti sa treci peste aceste nimicuri, 159 este unul dintre cele mai bune sedanuri, cu un design absolut superb si cu o tinuta de drum de invidiat.
    9 0
  • Lancia Delta
    detin de un an jumatate o Lancia Delta 1,4Tjet 150cp.Cine nu a avut sau are si vorbeste doar din auzite.......mai bine sa taca.Este masina in care ma sint cel mai confortabil,are niste scaune belea,in plus motorizarea care e f ok.Dpdv costuri.......revizia la 30 000km a costat 450 ron(apropo,reviziile se fac la interval de 30 000km)........asa ca sa nu-si mai dea neavizatii cu parerea pe aici....................
    hai pa...........
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru