Cinci obiceiuri enervante la volan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In cadrul unei campanii de sensibilizare a soferilor britanici, organizatia RAC a efectuat un studiu pentru a descoperi care sunt cele mai enervante obiceiuri proaste ale soferilor din Marea Britanie. Studiul a fost realizat in incercarea de a descoperi defectele soferilor britanici si motivele pentru care acestia sunt nervosi in trafic. Zonele urbane aglomerate s-au dovedit a fi cele care prezinta cele mai mari probleme in materie de respectul oferit in spatele volanului.
Iata cele mai deranjate obiceiuri pe care le au soferii din Marea Britanie: mentin o distanta prea mica intre vehicule, demareaz de la semafor cu intarziere, nu cedeaza ocazional prioritatea celor care vor sa intre pe drumul principal de pe un drum secundar, nu multumesc atunci cand unul dintre ei ii lasa sa treaca in fata si se manifesta agresiv atunci cand un alt sofer este necivilizat. Englezii au fost deranjati si de soferii care vorbesc la telefon fara sa utilizeze un handsfree in timp ce conduc, dar si de cei care circula cu o viteza semnificativ mai mica decat viteza maxima permisa pe segmentul respectiv de drum.
Pentru ca britanicii sa se respecte intre ei mai mult pe sosea, RAC le recomanda acestora sa respecte regulile de circulatie si sa fie mai politicosi. Astfel, se recomanda respectarea cu strictete a regulei de doua secunde, iar in zonele aglomerate este de preferat sa se respecte regula fermoarului.
Desi aceasta campanie are loc in Marea Britanie, problemele intalnite de englezi sunt deja un lucru comun pe soselele din Romania, unde putem adauga cateva elemente caracteristice.Pentru a fi mai respectati pe sosea, este indicat sa le multumiti celorlalti conducatori auto atunci cand le taiati calea sau cand va cedeaza trecerea desi nu este cazul, iar in momentul in care va deranjat un alt sofer dar nu v-a pus in pericol siguranta este de preferat sa nu reactionati prin violenta verbala si sa nu il claxonati. Manierele in trafic nu te costa absolut nimic – fiind suficient sa ridici mana incat sa o vada celalalt sofer sau sa aprinzi semnalul de avarie pentru cateva secunde in semn de multumire. Desi pare ceva banal, putini soferi mai multumesc pentru micile favoruri facute in trafic, iar acestea devin din ce in ce mai rare.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













Regula fermoarului - atunci cand doua benzi se transforma intr-una singura si masinile stau in coloana pe cele doua benzi, ele vor intra alternativ pe banda unica.
Sunt din Brasov, si observ contrariul celor afirmate. Din ce in ce mai multe persoane cedeaza trecerea si multumitul prin avarie e foarte folosit si prinde din ce in ce la mai multa lume. De faza cu injuratul si urlatul la alti parteneri in trafic, e boala genetica, nu cred ca vom scapa vreodata nicaieri in tara.
1) patrarea unei distante de 2 secunde in mers se traduce prin a avea o distanta fata de cel din fata proportionala cu viteza de deplasare astfel incat sa o parcurg in 2 secunde.
2) de la momentul in care se pune verde, astept doua secunde pana sa plec de pe loc. evident ca aceasta regula nu prea se poate aplica in Bucuresti fara o suma de injuraturi.
3) mai exista probabil si alte situatii in care se poate aplica.
Banc: cat dureaza o secunda in Bucuresti? R: din momentul in care se pune verde si primul claxon :))
O zi buna!
ar trabui sa dai o fuga prin cluj, sibiu, brasov...sa vezi cum se conduce normal.
Inutil sa va spun ca 2-3 astfel de intersectii blocate pot genera blocarea unui cartier sau a unui oras mai mic in timp de doar cateva minute.
PS: Atentie in trafic !
Cat despre soferii din restul tarii, ori am intalnit eu doar "specimene alese", ori e aproape la fel peste tot. Desigur, n-am avut cum sa nu observ o ameliorare fata de Bucuresti, dar nu mi s-a parut ca este o diferenta atat de mare.
Va salut.