Clientii Toyota nu sunt singurii care se plang de probleme cu pedalele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent publicat de Edmunds care vizeaza recall-urile cauzate de probleme ale pedalelor releva faptul ca Toyota este producatorul cel mai vizat de plangeri de acest gen. Conform studiului Toyota a primit 532 de plangeri relevante, cu 57% mai multe decat Ford, care a primit 339 de plangeri legate de probleme ale pedalelor.
Conducerea Toyota a invocat ai alte studii Edmunds, ca sa demonstreze nivelul superior de siguranta al modelelor sale. La analiza raportului dintre numarul de plangeri si numarul de unitati vandute, Toyota are 4.81 de plangeri la 100.000 de masini vandute, iar Ford are 3.12 plangeri la acelasi numar de vehicule vandute.
In ultimul deceniu au existat peste 2500 de plangeri legate de acceleratia neintentionata a automobilelor Toyota. Brian Lyons, purtatorul de cuvant al companiei spune ca sunt multe motive pentru care pedale de acceleratie se poate bloca si ca aproape toti marii producatori au primit astfel de plangeri.
Via | EGMcartech.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Pentru toată familia
-
Vive la France! Noul Renault Rafale prezidențial, cea mai nouă mașină a lui Emmanuel Macron
-
OFICIAL: Programul Rabla, relansat pentru persoanele fizice
-
BMW: peste 1 milion de mașini vândute în prima jumătate a lui 2025
-
Ford nevoită să recheme peste 850.000 de vehicule din cauza unei defecțiuni la pompa de combustibil
uitati-va numai ca de cand NTSB-ul a amenintat ca va lua la puricat toate plangerile existente, si VW, Ford, GM & Co. au facut niste recall-uri considerabile....desigur astea-s prezentate publicului idiot american ca si "recall, doar asa de siguranta, fiindca suntem noi de treaba si vrem sa cheltuim bani numa asa"... ghinionul celor de la toyota este ca ei au fost primii si cu numarul cel mai mare de masini afectate, dar tot respectul ca incearca sa-si repare greseala pe cand alti producatori stau, tac din gura, si spera sa nu iasa la iveala problemele la masinile lor....
Revenind, Ford a avut in 2009 15 milioane de autovehicule rechemate.
De ce nimeni nu a saril la gatul lor? Sau de ce nu au aparut speculatii precum in cazul Toyota?
Pentru ca nu a chemat milioane de bucati din acelas tip de autovehicul, ceea ce demonstreaza o greseala grava in linia de testare a Toyota.