Constructorii afectaţi de seismul din Japonia reîncep activităţile în această săptămână
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cutremurul şi tsunami-ul care au provocat mari daune materiale în nord-estul Japoniei acum o săptămână şi jumătate şi care a făcut ca statul asiatic să rămână în atenţia media internaţionale a afectat atât producţia producătorilor auto niponi, cât şi cea a constructorilor care depind de furnizori japonezi. Automarket vă prezintă situaţia la zi a pauzelor de producţie pe care constructorii afectaţi le-au luat forţat în urma dezastrului natural care a lovit coasta estică a Japoniei.
Toyota - Toate cele 12 fabrici pe care le are Toyota în Japonia şi-au oprit activitatea imediat după cutremurului din 11 martie, pauza de producţie urmând să dureze până marţi, 22 martie. Totuşi, Toyota a anunţat că uzina sa de piese din Toyota City (centrul Japoniei) îşi va reîncepe activitatea în cursul zilei de azi (21 martie). Conform prognozelor oficiale Toyota, întreruperea activităţii uzinelor proprii a dus la pierderea a 95.000 de maşini care erau planificate să fie produse în această perioadă.
Honda - Activitatea în uzinele Honda va începe miercuri, 23 martie, deşi termenul fusese iniţial 20 martie.
pauza suplimentară de trei zile este datorată faptului că producătorul nipon a fost nevoit să recalculeze timpul de livrare pentru toate maşinile destinate pieţei din SUA care vor fi produse începând cu luna mai.Nissan - Marca japoneză a început deja să producă maşini la propriile situri de producţie din Japonia, ritmul fiind însă unul foarte coborât. Activitatea în regim normal va începe joi, 24 martie, aceasta urmând să continue până când piesele de furnizori aflate în stoc se vor termina. Nissan a avut una dintre cele mai afectate uzine din Japonia, situl de producţie Iwaki (acolo unde Nissan produce motoare pentru modelele sale) urmând să revină în activitatea de producţie cu mare întârziere. Conform companiei de audit Goldman Sachs, fiecare zi în care Nissan nu produce maşini îi costă pe japonezi două miliarde de yeni (aproximativ 1.8 milioane de euro).
Mazda - termenul iniţial acordat de Mazda pentru reînceperea producţiei la uzinele sale din Japonia a expirat ieri, în 20 martie. Activitatea constructorului japonez a reînceput, dar se desfăşoară într-un ritm scăzut, cauzat în principal de stocurile limitate de piese ale furnizorilor.
Subaru - Fuji Heavy Industries, compania care deţine Subaru, a anunţat că activitatea la propriile uzine va fi închisă "cel puţin până duminică, 20 martie".
Nu se ştie dacă marca niponă a început sau nu activitatea la uzinele proprii începână de astăzi.RENAULT SAMSUNG - Constructorul sud-coreean a anunţat că nu-i va mai chema pe muncitori la muncă în weekend-uri şi nu va mai cere ore suplimentare din cauza scăderii stocurilor de piese din partea furnuzorilor japonezi.
GENERAL MOTORS - Americanii au aceeaşi problemă - lipsa stocurilor de piese ale furnizorilor din Japonia. Uzina din Louisiana, acolo unde GM produce pick-up-uri, a avut activitatea blocată pentru câteva zile din această cauză.
Pe lângă constructorii auto, producătorii de electronice din Japonia au fost şi ei nevoiţi să întrerupă fluxul de producţie la uzinele proprii. Cele mai afectate au fost - evident - companiile mari: Sony, Toshiba, Canon, Nikon, Panasonic sau Renesas.
via | Reuters
foto | Big Picture
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)