Coreea de Sud: Sindicaliştii GM au obţinut o primă de 6.140 de dolari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sindicaliştii uzinei General Motors din Coreea de Sud au organizat o grevă săptămâna trecută, iar conducerea le-a oferit mărirea salariilor şi o primă consistentă. Mai precis, înţelegerea dintre GM Coreea şi sindicatul muncitorilor vizează creşterea salariului de bază cu 4.7% şi o primă de 6.140 de dolari (echivalentul a 6.5 milioane de woni) pentr ufiecare angajat. În urma grevei, prima din ultimii trei ani, GM a "pierdut" 9.700 de unităţi, vehicule care ar fi trebuit să fie produse pe durata grevei respective.
Diviza locală a celor de la GM a fost formată din rămăşiţele Daewoo şi este cea mai mare uzină Chevrolet în afara Americii de Nord. Peste 80% din producţie merge la export şi una din patru maşini Chevrolet vândute la nivel global este produsă în Coreea de Sud. Reuşita sindicaliştilor GM aduce veşti proaste pentru Hyundai şi Kia, deoarece ambele mărci se înfruntă cu cereri de mărire a salariilor din partea propriilor sindicalişti. Spre comparaţie, angajaţii Audi, BMW şi Mercedes-Benz au avut prime cuprinse între 3.150 şi 6.513 euro în 2010.
Coreea de Sud este cea de-a cincea ţară producătoare de automobile din lume, pe locul patru fiind clasată Germania.
Coreenii au produs 4.1 milioane de unităţi în 2010 şi au realizat o cotă de piaţă de 6%. Potrivit analiştilor de piaţă, faptul că GM le-a acordat salariaţilor o primă atât de mare şi creşterea salariilor va duce la scăderea competitivităţii ţării în raport cu alte naţiuni producătoare de automobile. În mod paradoxal, Japonia, etalonul coreenilor în ceea ce priveşte automobilele, remarcă o scădere a salariilor din industria auto, în special a angajaţilor din producţie.Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic. (03.03)
-
Juriul care acordă trofeul "Mașina Anului 2021 în lume" a ales finalistele care se bat pentru titlul suprem din acest an. Ca de obicei, juriul a pregătit și câteva categorii secundare. (03.03)
-
Noua generație Toyota Aygo va fi dezvoltată pe platforma lui Yaris și va oferi doar motoare cu ardere internă în Europa, potrivit informațiilor din presa britanică. (03.03)
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Detalii complete despre noua Skoda Fabia: platformă nouă și gamă de motorizări fără diesel
Comentarii (0)