Primele angajaţilor Audi, BMW şi Mercedes în 2010: între 3150 şi 6513 euro
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În ciuda faptului că Audi este constructorul premium numărul doi în lume, constructorul din Ingolstadt i-a depăşit pe cei de la BMW în ceea ce priveşte primele acordate salariaţilor. Potrivit datelor furnizate de trio-ul premium din Germania, Audi oferă cele mai generoase prime pentru angajaţii săi, deşi nu este lider global la vânzări pe acel segment. Mai mult decât atât, primele medii acordate angjaţilor Audi în ultimii trei ani au fost mai mari decât cele oferite salariaţilor BMW şi Mercedes-Benz la un loc. În 2010, Audi a plătit o primă medie dublă faţă de cei de la Mercedes şi cu 800 de euro mai mare faţă de cea oferită salariaţilor BMW.
Angajaţii ale căror contracte de muncă erau legate de contractul colectiv de muncă au primit prime în funcţie de profiturile compoaniilor deoarece angajatorii lor au înregistrat succes în vânzări în 2010. În 2010, cei de la Audi au vândut un număr record de automobile în istoria mărcii, adică 1.092.400 unităţi la nivel global şi a avut un profit operaţional de 3.3 miliarde de euro.
Nici cei de la Daimler nu s-au putut plânge, prima oferită în 2010 fiind a doua ca valoare din istoria companiei. Profitul Daimler AG în 2010 a atins 4.67 miliarde de euro, după ce compania înregistrase pierderi de 2.64 miliarde de euro în 2009.
Din cauza crizei financiare din 2008 şi 2009, BMW nu şi-a împărţit profiturile cu angajaţii, în timp ce Audi a plătit primele fără întreruperi, iar Daimler a acordat 500 de euro în semn de mulţumire. Din moment ce toate cele trei mărcile de mai sus s-au descurcat bine în prima parte a anului, analiştii estimează că primele vor creşte în 2011.An | Primă medie Audi AG |
Primă medie angajaţi BMW AG |
Primă medie angajaţi Daimler AG |
2010 | 6.513 | 5.840 | 3.150 |
2009 | 2.285 (plus un bonus unic de 1.200 euro) | 0 | 0 (plus o plată specială de 500 de euro, acordată pentru angajamentul salariaţilor în timp de criză economică) |
2008 | 5.307 | 0 | 1.900 |
2007 | 5.282 | 5.600 | 3.750 |
2006 | 3.697 | 5.420 | 2.000 |
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan își ia adio de la probabil cel mai simbolic model al său, anume GT-R. După 18 ani de producție, R35 a ajuns la finalul ciclului de producție. (26.08)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (26.08)
-
În urmă cu 66 de ani, British Motor Corporation prezenta primul Mini, ca un răspuns la criza petrolului și cererea pentru un automobil economic și accesibil. (26.08)
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Dacia Sandero redevine preferata europenilor. Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross pe podium
-
Ford, campion la rechemări în service. În 8 luni a anunțat 104 recall-uri
-
Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
important e ca BMW rezista si e pe primul loc.
Pentru a se menține lider BMW are nevoie de un plus de imagine SUPER sport .de tipul rival pentru R 8.
si rival pentru GL si Q7 adică un 4x4 foarte mare , eu cred ca aici in SUA ar fi un succes un 4x4 de tipul lui Escalade sau Suburban.
In rest au nevoie numai de calitate , putere si Efficient & Dynamic .
Si vor rămâne lideri pentru mulți ani.