Criza a scazut vanzarile motoarelor diesel in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Programele de reinnoire a parcurilor auto de tip "Rabla" desfasurate in toate pietele importante ale Europei in cursul anului 2009 au facut ca totalul cotei de piata a motorizarilor diesel sa scada simtitor in favoarea motoarelor mai mici pe benzina. Conform unei analize efectuate de analistii JD Power, motorizarile diesel au pierdut circa doua milioane de unitati din 2007 incoace in favoarea celor pe benzina.
"In Germania, de exemplu, cota de piata a motoarelor diesel a scazut cu 20%. la mijlocul acestui an, procentul de masini diesel vandute a coborat pana la 27%. De atunci, diesel-urile au mai castigat totusi putin, datorita faptului ca piata revine la o segmentare normala", sustine Al Bedwell, analist al industriei, citat de Just Auto.
Piata isi va reveni insa in viitor si, odata cu renuntarea la programele de innoire a parcurilor auto, motorizarile diesel vor recastiga teren. "Suntem in cel mai coborat punct posibil pentru motoarele diesel. Odata cu terminarea programelor de tip Rabla, cota de piata a motoarelor diesel va reveni la normal. Cu toate acestea, dieselul nu va reveni la varfurile atinse in trecut deoarece incepem sa vedem impactul motoarelor pe benzina de cilindree mica pe modelele de segmente A si B", sustine Al Bedwell.
Conform cifrelor oferite de JD Power, varful de forma al motoarelor diesel a fost anul 2007, cand cota de piata a acestora a ajuns la 53%. In 2009, procentul va fi de circa 45%.
via | Just Auto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Gata hibernarea
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
Comentariul asta al tau este o mostra perfecta de ignoranta, limitare si rea-vointa de ruman vai de viata si de capu` lui.
In primul rand, mai produc si altii masini diesel, nu numai grupul VAG.
In al doilea rand, in grupul VAG, mai exista si alte marci, nu numai Volkswagen. De exemplu, Skoda.
In al 3-lea rand, toate diesel-urile scot la fel de mult (putin) fum. Daca au DPF, scot putin. Daca nu au, scot mai mult. Toate, inclusiv BMW.