Designerul lui BMW Seria 7 a plecat la Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Karim Habib, designerul lui BMW Seria 7, a plecat din BMW in favoarea unui post la Centrul de Design Mercedes-Benz.
Dupa plecarea lui Chris Bangle, BMW sufera inca o pierdere la departamentul de design. Karim Habib a plecat de la BMW, urmand sa ocupe o functie importanta in cadrul biroului de design Mercedes-Benz. Acesta va fi responsabil pentru studioul de design avansat din Stuttgart, unde va lucra impreuna cu designerul sef de la Mercedes-Benz, Gorden Wagener.
Designerul Karim Habib este responsabil pentru aspectul noului BMW Seria 7, acelasi designer fiind cel care a coordonat echipa de creatie a lui CS Concept. Noul designer de la Mercedes-Benz se va ocupa de modelele din seria F, care vor fi lansate abia peste doua generatii. Cel mai probabil, Karim Habib se va ocupa de modelul F700, precum si alte vehicule similare.
Via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
















Pe de alta parte cred ca saracul om care "s-a transferat" e total debusolat si scala lui de valori incendiata.
Poate vom vedea vreo stire in care sa ne arate cineva in timp cu ce a contribuit "newcomer-ul" la vreun model BMW. Sa speram ca nu vom vedea oameni care au mers pe acelasi design la diverse marci concurente. Niste "Flame design" pe Mercedes ne-ar umple de indignare si ne-ar face sa ne simtim condamnati la contestabil.