Detalii despre viitorul Alfa Romeo Giulia, inlocuitorul lui 159
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Probabil cel mai de succes model din gama Alfa Romeo, actualul 159 isi asteapta inlocuitorul in urmatorii doi ani. Italienii au decis sa schimbe sistemul de notare, indicativul 159 urmand sa fie inlocuit cu numele Giulia.
Speculatii recente anunta ca viitorul sedan de clasa medie va fi dezvoltat pe o platforma modificata a actualului Fiat Bravo, botezata C-Evoluzione sau C-Evo. In aceste conditii, dimensiunile se vor modifica, ampatamentul urmand sa creasca. Inginerii italieni vor avea misiunea de a obtine o masa totala destul de redusa, pentru a nu altera performantele platformei si pentru a nu calca pe urmele blamatului 159.
In plus, voci din interiorul Alfa promit o siguranta de invidiat, Giulia fiind capabila sa obtina sase stele EuroNCAP, daca ar exista aceasta distinctie. Viitorul Giulia va beneficia de un sistem de suspensii avansat si va fi disponibila cu tractiune fata sau integrala Q4, in cazul versiunilor superioare.
De asemenea, italienii vor introduce pe viitorul sedan un sistem botezat Active Roll Control, care ii permite soferului sa ajusteze raspunsul directiei si al acceleratiei precum si sistemul de control al tractiunii.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













ma rog ce vroiam sa zic e ca platforma lui bravo e cu tractiune fata, daca o modifica sa fie cu tractiune spate, deja e cu totu alta platforma nu se mai numeste de bravo, in principal datorita canalului median care trebuie sa aiba loc si pentru axul de transmisie, eu as vrea ca urmasul lui 159 sa fie un pas mai sus cu tractiune spate si motor montat longitudinal nu cum e acum
In urma cu ceva timp am vazut un chop care mi-a placut :
http://img139.imageshack.us/img139/2074/alfaromeogiulia2011bylekh4.jpg