Dispare maneta faza scurta - faza lunga?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O companie producatoare de senzori de intensitate a luminii colaboreaza cu marii producatori de blocuri optice din lume pentru a crea un sistem care va folosi un element actionat mecanic pentru a micsora intensitatea luminii. Aceasta idee a venit din dorinta de a controla in mod activ intensitatea luminii produse de faruri. Bineinteles, farurile viitorului nu vor mai folosi becuri incandescente clasice.
Farurile viitorului vor functiona doar pe faza de drum, iar senzorii vor comanda elementele speciale pentru a miscora intensitatea lumini in momentul in care vor fi detectati alti participanti la trafic. Acest sistem va permite o iluminare mai buna a drumului si va permite soferilor sa se concentreze mai usor la drum.
Tehnologia a fost inspirata de modul in care noul Mercedes-Benz E-Klasse ajusteaza automat intensitatea farurilor atunci cand detecteaza alte vehicule in fata sa.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Kia a lansat un nou serviciu de streaming pentru clienții din Europa. Noul serviciu va fi lansat pe modelul electric EV3 urmează să fie disponibil pentru toate modelele noi vândute pe Bătrânul Continent. (17.06)
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Ideea mi se pare foarte buna, astfel eliminand "soferii" care ne orbesc.
Ca sa nu mai zicem de Nano de la Tata.
Daca nu a fost scoasa maneta de la inventarea sa, nu cred ca va fi scoasa prea curand.
Cand zici Mercedes zici lux, comfort, siguranta. Noul E klasse vine cu mai multe sistem de siguranta ! Felicitari M B !
Cum naiba mai dai flash sa iti anunti colegii de trafic (si asta din respect tot mai des intalnit la noi in tara) ?! Te apuci si umbli cu un carton pictat dupa tine, si cand vrei sa zici ceva, il scoti pe geam sa il vada cel din sens opus ..." BA !!! VEZI CA STA GARCEA LA 200 m, LA INTRARE IN COMUNA CU JUCARIA"
Plus ca la noi in tara acel sistem va functiona numa pe faza scurta....in sensul ca unii nu au auzit de reglaj de faruri, si zici ca umbla tot cu faza lunga, ca le bat farurile in pomi...deci sistemul detectand probabil o cantitate uriasa de lumina din sens opus, pai iti stinge tie in masina toate farurile.....te lasa cu becurile de pozitie :))))
De ce sa dau un trilion de euro in plus pentru un lucru care il pot face eu cu manuta mea.
Cum am condus cu idioti cu faza lunga - si ziua de multe ori - pana acum, o sa putem si de acum.