Ferrari blochează producţia supercarului Lancia Stratos
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Deşi a fost creată într-un exemplar unic, destinat colecţionarului german Michael Stoschek, Lancia Stratos şi-a atras suficient de mulţi adepţi pentru a putea fi produs într-o serie extinsă. Oficialii au decis să exploateze la maxim valul de simpatie pe care l-a atras renaşterea modelului legendar şi au promis o serie limitată a Stratos-ului contemporan.
Planurile au fost date însă peste cap, iar lansarea lui Stratos ar putea fi amânată sau chiar abandonată. Potrivit unor informaţii neoficiale, de vină ar putea fi chiar italienii de la Ferrari, care se opun producţiei unei serii limitate, deşi însuşi Montezemolo s-a arătat deosebit de încântat de performanţele modelului pe circuit. Mai mult decât atât, la începutul proiectului, Ferrari şi-a dat acordul pentru folosirea vechiului 430 Scuderia în dezvoltarea noului Stratos, mai mulţi ingineri italieni implicându-se în procesul de creaţie.
Cu toate acestea, intenţiile Ferrari s-au concentrat asupra unui singur exemplar, dedicat lui Stoschek şi nu unei producţii de masă, fie ea şi în număr limitat.
Noul Lancia Stratos se loveşte astfel de reticenţa Ferrari, dar şi de reacţia negativă a unui partener important ca Pinifarina, care nu mai poate furniza componente mecanice pentru alte 40 de exemplare ale noului Stratos.Creatorii supercarului se gândesc să apeleze la ajutorul altor furnizori, care să nu aibă legături cu Ferrari, însă şansele de reuşită ale acestui proiect sunt puse sub semnul întrebării.
via | motori
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Bentley a lansat o colecție dedicată Ateneului Român: toate cele 4 exemplare au fost vândute 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
 
												








 
        



Nu stiu la ce s-or gandi.Oricum nu vad de ce s-ar teme de Lancia deoarece sunt din acelasi grup,Fiat,deci ar creste profiturile iar compania,Fiat,nu ar avea decat de castigat din aceasta afacere.Teoretic.
Oricum,e interesant modelul,daca te uiti din profil zici ca-i vreo ruda de-a lui GT-R.