Fiat Group se împarte în FIAT SpA şi Fiat Industrial
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Începând cu anul viitor, Grupul Fiat va înceta să mai existe sub forma entităţii cu care publicul era deja familiarizat. Oficialii italieni au luat decizia de a separa grupul în două companii de sine stătătoare, axate pe activităţi de asamblare diferite.
Astfel, începând cu data de 1 ianuarie 2011, vom face cunoştinţă cu Fiat SpA (Societa per Azioni) şi Fiat Industrial (divizia industrială). Ambele companii vor deveni operaţionale sub o conducere proprie.
Logo-ul societăţii pe acţiuni va prelua aspectul vechii sigle Fiat, colorată în albastru, şi va reprezenta automobilele grupului Fiat: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati, FTP, Magneti Marelli, Comau şi Teksid.
Cealaltă companie se va axa pe consolidarea activităţii industriale a vechiului grup Fiat, dezvoltată în segmentul utilajelor agricole şi de construcţii. Logo-ul păstrează similarităţi cu cel al vechiului Fiat Group, afişând acelaşi font, de culoare galbenă însă, pe un fundal albastru.
via | unicastrada
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Ford a inaugurat o nouă linie de asamblare pentru baterii la centrul său de electrificare din orașul german Koln. Bateriile produse pe noua linie de asamblare sunt destinate modelelor electrice Explorer și Capri. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Costurile aceste scindari sunr enorme, respectiv 4 miliarde euro ( http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101115/ANE/101119941 ) .
Majoritatea analistilor auto din Italia si nu numai se asteapta ca Exxor sa vanda partial sau total FIAT Industrial si sa-si mareasca pachetul detinut la FIAT SpA la minim 51 % ( foarte curand FIAT SpA va detine 51 % din Chrysler ) .
Cea mai performanta divizie a noii companii FIAT Industrial este fara indoiala IVECO, in viitorul apropiat fiind foarte probabil sa se alieze cu unul dintre jucatorii imporatanti din acest segment ( ex. Daimler Trucks, Volvo Trucks sau VW Group ) .