Fiat vrea să construiască modele Mazda în fabricile sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fiat şi Mazda şi-au anunţat recent intenţia de a construi roadstere împreună, iar italienii sunt dispuşi să ducă parteneriatul la un alt nivel. Anunţul parteneriatului pentru producţia unui roadster bazat pe platforma viitorului MX-5 specifica şi fabrica în care modelul va fi construit – uzina Mazda din Hiroshima. Roadsterul Mazda-Fiat urmează să fie vândut şi într-o versiune Alfa Romeo, care va păstra tracţiunea spate, dar va primi propriile motorizări, propriile elemente estetice şi un interior dedicat. Recent, cei de la Fiat au declarat că sunt interesaţi şi de producţia de modele Mazda în uzinele Fiat din Europa şi în uzinele Chrysler din Statele Unite ale Americii.
"Căutăm în continuare şi alte aranjamente bilaterale. Suntem deschişi la orice propunere. Situaţia economică actuală şi costurile dezvoltării unui model fac dificilă dezvoltarea platformelor proprii şi a propriilor trenuri de propulsie pentru orice constructor din industrie.
Suntem dispuşi să discutăm cu oricine.", a declarat Sergio Marchionne, şeful Alianţei Fiat-Chrysler.În prezent, cei de la Fiat derulează parteneriate bilaterale cu Ford şi Suzuki. În cazul parteneriatului semnat alături de Suzuki, cei doi constructori produc modelele SX4 şi Sedici la uzina Suzuki din Ungaria. La vremea aceea, dezvoltarea lui Fiat Sedici şi a lui Suzuki SX i-a costat circa două miliarde de euro pe cei doi parteneri. Parteneriatul semnat cu Ford vizează producţia lui Ford Ka alături de fratele său de platformă, Fiat 500, la uzina Fiat din Polonia.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Ford a inaugurat o nouă linie de asamblare pentru baterii la centrul său de electrificare din orașul german Koln. Bateriile produse pe noua linie de asamblare sunt destinate modelelor electrice Explorer și Capri. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
eu mi-am ales mazda pentru durabilitate, si banuiesc ca multi is in aceeasi stiuatie.
fiat cu mazda mi se pare o combinatie nefericita.
sa nu transmiteti conducatorilor de fiat, ca ei se vor supara :))
In 5 ani i se gauresc aripile daca nu ia masuri. E o problema demna de dacia 1310 din '83 facute in romania complet.
Nu prea ar trebui sa aiba rugina o masina de 20+ mii euro, produsa de japonezi.
Si la probleme as putea sa mai adaug senzori de parcare (originali) cazuti in interior, spalatoare faruri care merg cand vor ele si amortizoare haion curse.
Eu cam asta stiu despre mazda ... recunosc ca nici nu prea ma intereseaza.
Cat despre Fiat nu pot sa zic decat ca sunt niste masini cinstite si atat.
Daca te uiti la teste de durata (100.000km) facute cu diverse masini de or revista germana (autobild dauerteste) o sa vezi ca pe locul 2, 3 si 4 se afla mazda 3, 5 si 6 din aprox 80 de masini testate in ultimii 12 ani. Facut de specialisit. Spune multe despre Mazda.
"Suntem dispuşi să discutăm cu oricine" - afirmatia asta a bossului de la Fiat, denota ori o deschidere mare, ori disperare. Come on, este o alianta de multe mld de euro, nu vii cu declaratii din astea.
Vopseaua pe Mazda este mai subtire (in special) lacul, se ciobeste destul de usor, insa ramane Mazda.
Eu am Mazda, nu am ales-o numai pentru fiabilitate, am ales-o pentru senzatia de la volan.