Fiat vrea să construiască modele Mazda în fabricile sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fiat şi Mazda şi-au anunţat recent intenţia de a construi roadstere împreună, iar italienii sunt dispuşi să ducă parteneriatul la un alt nivel. Anunţul parteneriatului pentru producţia unui roadster bazat pe platforma viitorului MX-5 specifica şi fabrica în care modelul va fi construit – uzina Mazda din Hiroshima. Roadsterul Mazda-Fiat urmează să fie vândut şi într-o versiune Alfa Romeo, care va păstra tracţiunea spate, dar va primi propriile motorizări, propriile elemente estetice şi un interior dedicat. Recent, cei de la Fiat au declarat că sunt interesaţi şi de producţia de modele Mazda în uzinele Fiat din Europa şi în uzinele Chrysler din Statele Unite ale Americii.
"Căutăm în continuare şi alte aranjamente bilaterale. Suntem deschişi la orice propunere. Situaţia economică actuală şi costurile dezvoltării unui model fac dificilă dezvoltarea platformelor proprii şi a propriilor trenuri de propulsie pentru orice constructor din industrie.
Suntem dispuşi să discutăm cu oricine.", a declarat Sergio Marchionne, şeful Alianţei Fiat-Chrysler.În prezent, cei de la Fiat derulează parteneriate bilaterale cu Ford şi Suzuki. În cazul parteneriatului semnat alături de Suzuki, cei doi constructori produc modelele SX4 şi Sedici la uzina Suzuki din Ungaria. La vremea aceea, dezvoltarea lui Fiat Sedici şi a lui Suzuki SX i-a costat circa două miliarde de euro pe cei doi parteneri. Parteneriatul semnat cu Ford vizează producţia lui Ford Ka alături de fratele său de platformă, Fiat 500, la uzina Fiat din Polonia.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
eu mi-am ales mazda pentru durabilitate, si banuiesc ca multi is in aceeasi stiuatie.
fiat cu mazda mi se pare o combinatie nefericita.
sa nu transmiteti conducatorilor de fiat, ca ei se vor supara :))
In 5 ani i se gauresc aripile daca nu ia masuri. E o problema demna de dacia 1310 din '83 facute in romania complet.
Nu prea ar trebui sa aiba rugina o masina de 20+ mii euro, produsa de japonezi.
Si la probleme as putea sa mai adaug senzori de parcare (originali) cazuti in interior, spalatoare faruri care merg cand vor ele si amortizoare haion curse.
Eu cam asta stiu despre mazda ... recunosc ca nici nu prea ma intereseaza.
Cat despre Fiat nu pot sa zic decat ca sunt niste masini cinstite si atat.
Daca te uiti la teste de durata (100.000km) facute cu diverse masini de or revista germana (autobild dauerteste) o sa vezi ca pe locul 2, 3 si 4 se afla mazda 3, 5 si 6 din aprox 80 de masini testate in ultimii 12 ani. Facut de specialisit. Spune multe despre Mazda.
"Suntem dispuşi să discutăm cu oricine" - afirmatia asta a bossului de la Fiat, denota ori o deschidere mare, ori disperare. Come on, este o alianta de multe mld de euro, nu vii cu declaratii din astea.
Vopseaua pe Mazda este mai subtire (in special) lacul, se ciobeste destul de usor, insa ramane Mazda.
Eu am Mazda, nu am ales-o numai pentru fiabilitate, am ales-o pentru senzatia de la volan.