Ford: Geely ar putea fi un proprietar bun pentru Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa cursele stranse de preluare a doi dintre cei mai importanti producatori europeni aflati sub patronatul GM, Opel si Saab, a venit randul unui alt producator de automobile de pe Batranul Continent sa se desparta de parintele sau american. Este vorba de Volvo, care se pregateste sa iasa de sub umbrela Ford.
Pentru constructorul suedez s-au aratat deja interesate mai multe companii mondiale, printre care si chinezii de la Geely, al patrulea producator de automobile de export din Tara Marelui Zid, cu 40.000 de unitati vandute global in 2008. Se pare ca pana in prezent Geely este principalul candidat pentru preluarea Volvo, chiar Ford afirmand acest lucru, prin vocea lui Lewis Booth, vice-presedinte executiv Ford.
Oficialul a declarat ca, in acest moment, Ford vede in Geely un proprietar responsabil, capabil sa pastreze intacte valorile brandului suedez. Viitorul "parinte" al companiei scandinave va fi nevoit sa preia toate actiunile detinute de Ford in cadrul Volvo, deoarece gigantul din Detroit incearca sa renunte complet la implicare.
Cu toate acestea, americanii isi doresc sa pastreze o colaborare fructuoasa cu suedezii in domenii cheie cum ar fi ingineria, productia si furnizarea de compoenente.In prezent, constructorul american a declarat ca mentine discutii cu actionarii, sindicatele si guvernul suedez pentru a prezenta propunerile chinezilor si a celorlalti candidati.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania suedeză anunță că producția europeană a viitorului model Polestar 7 va avea loc la uzina Volvo Cars din Kosice, Slovacia. Debutul noului model este programat pentru anul 2028. (03.07)
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
chinezii, pe cat de multe boabe de orez au la fiecare campanie de toamna atatia verzisori in buzunare. Atatia dolarei nu au mai vazut europenii/americanii de ani de zile. Cum zicea omu' de mai sus, totul se reduce la bani. Iar pentru a face vanzare trebuie sa pastrezi valorile tipice marcii. Sunt o sumedenie de marfuri fabricate in China ce nu se deosebesc cu nimic de cele din Eu/SUA dpdv al calitatii. Deci, care e problema? E o chestiune de traditie sa pastrezi marca "la tine acasa" dar lumea e in schimbare. Dintre doua rele cel mai putin rau: ori marca dispare ori trece in mainile unui chinez...la alegere.