Ford: Geely ar putea fi un proprietar bun pentru Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa cursele stranse de preluare a doi dintre cei mai importanti producatori europeni aflati sub patronatul GM, Opel si Saab, a venit randul unui alt producator de automobile de pe Batranul Continent sa se desparta de parintele sau american. Este vorba de Volvo, care se pregateste sa iasa de sub umbrela Ford.
Pentru constructorul suedez s-au aratat deja interesate mai multe companii mondiale, printre care si chinezii de la Geely, al patrulea producator de automobile de export din Tara Marelui Zid, cu 40.000 de unitati vandute global in 2008. Se pare ca pana in prezent Geely este principalul candidat pentru preluarea Volvo, chiar Ford afirmand acest lucru, prin vocea lui Lewis Booth, vice-presedinte executiv Ford.
Oficialul a declarat ca, in acest moment, Ford vede in Geely un proprietar responsabil, capabil sa pastreze intacte valorile brandului suedez. Viitorul "parinte" al companiei scandinave va fi nevoit sa preia toate actiunile detinute de Ford in cadrul Volvo, deoarece gigantul din Detroit incearca sa renunte complet la implicare. Cu toate acestea, americanii isi doresc sa pastreze o colaborare fructuoasa cu suedezii in domenii cheie cum ar fi ingineria, productia si furnizarea de compoenente.
In prezent, constructorul american a declarat ca mentine discutii cu actionarii, sindicatele si guvernul suedez pentru a prezenta propunerile chinezilor si a celorlalti candidati.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













chinezii, pe cat de multe boabe de orez au la fiecare campanie de toamna atatia verzisori in buzunare. Atatia dolarei nu au mai vazut europenii/americanii de ani de zile. Cum zicea omu' de mai sus, totul se reduce la bani. Iar pentru a face vanzare trebuie sa pastrezi valorile tipice marcii. Sunt o sumedenie de marfuri fabricate in China ce nu se deosebesc cu nimic de cele din Eu/SUA dpdv al calitatii. Deci, care e problema? E o chestiune de traditie sa pastrezi marca "la tine acasa" dar lumea e in schimbare. Dintre doua rele cel mai putin rau: ori marca dispare ori trece in mainile unui chinez...la alegere.