Furnizorii de energie trebuie sa isi imbunatateasca reteaua pentru masinile electrice

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 20.01.2010
Actualele retele de distributie a energiei electrice nu au capacitatea de a face fata unui aflux de vehicule electrice ieftine, care vor fi incarcate de la priza.

Esential

8 ore ii sunt necesare unui vehicul electric mediu pentru a fi incarcat complet de la o priza de 220 volti.

Promisiunile producatorilor de automobile care anunta numeroase modele electrice care vor fi lansate in urmatorii cinci ani le fac peri albi furnizorilor de energie electrica. Retelele de transport ale curentului electric din intreaga lume nu sunt suficient de puternice incat sa faca fata incarcarii unui numar mare de vehicule electrice. Pe scurt, masinile electrice la scara larga sunt doar un vis la situatia actuala a retelelor de energie electrica. Acestea abia fac fata la toate aparatele electrocasnice moderne, a caror sarcina este prea mare in unele momente.

Un vehicul electric are nevoie de circa opt ore de incarcare continua de la o sursa de 220 volti. In cazul in care producatorii de vehicule electrice ar ajunge aproape de cota de piata pe care au anuntat-o pentru 2015, retelele de furnizare a energiei electrica ar putea sa fie paralizate de catre vehiculele electrice. Problema nu sta doar in sursa principala de energie cu care sunt alimentate aceste vehicule si modul in care este creata – respectiv peste 60% din carbune, ci si in reteaua care transporta curentul electric de la furnizor la client.

Proprietarii de vehicule electrice ar trebui sa aiba o metoda independenta de incarcare – cum ar fi cea prin energie solara, geotermala sau eoliana, dar aceasta solutie nu este in intregime posibila, mai ales in mediul urban. Furnizorii de energie electrica incearca sa linisteasca apele prin faptul ca niciun producator de autombile nu va oferi un vehicul electric extrem de ieftin, care sa poata fi cumparat de oricine.

Pretul de achizitie prohibitiv i-ar face pe furnizorii de energie electrica sa ghiceasca in ce zona a fost vandut acel vehicul si vor putea sa imbunatateasca treptat reteaua electrica in functie de popularitatea vehiculelor electrice din zona.

Via | DetroitFreePress

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru