Germania: Ford şi Opel reduc temporar producţia de automobile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Doi mari constructori de volum îşi vor reduce temporar producţia la uzinele din Germania pentru a-şi alinia cadenţa la cererea înregistrată pe piaţa europeană, anunţă Automotive News şi Automobil-Produktion.de. Vorbim despre Ford şi Opel, care vor reduce temporar producţia de Ford Fiesta şi de Opel Corsa în perioada următoare, reducând numărul de ore de lucru sau chiar oferind zile libere angajaţilor de la uzinele din Eisenach şi Koln. Ford-Werke, divizia germană a celor de la Ford, a cerut sprijinul guvernului german pentru a reduce numărul de ore de lucru dintr-o săptămână, a anunţat purtătorul de cuvânt al celor de la Ford.
Publicaţia Koelner Stadt-Anzeiger a anunţat că Ford va reduce producţia lui Fiesta cu peste şase procente în decursul anului 2012, atingând 345.000 de unităţi. Oficialii Ford au refuzat să confirme valoarea anunţată de cei de la Koelner Stadt-Anzeiger. Oficialii Ford le-au spus celor de la Reuters că vor reduce cota de producţie la două uzine din Germania, cele din Koln şi Saarlouis, fără să furnizeze detalii suplimentare. În luna martie, vânzările Ford în Europa au atins cel mai scăzut punct din ultimele 14 luni, totalizând 1.499.380 unităţi pentru 30 de state membre UE.
Potrivit celor de la ACEA, scăderea vânzărilor Ford în luna martie 2012 este de opt procente în raport cu luna martie a anului trecut.Fabrica Opel din Eisenach va reduce numărul de ore lucrătoare din săptămână de la 38 la 33, titrează Automobil-Produktion.de. Cei de la Opel produc modelul Corsa în versiunea cu trei uşi la fabrica din Eisenach şi se pregătesc de introducerea modelului numit generic "Junior". Până la intrarea acestuia în producţie, programată pentru începutul lui 2013, cei de la Opel for să reducă producţia anuală de Corsa pentru a răspunde la cererea în scădere de pe piaţa europeană.
Via | AutomotiveNews (înreg.) | Automobil-Produktion.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Gernot Dollner, șeful Audi, susține că mașinile electrice reprezintă cea mai bună tehnologie pentru viitor. Oficialul mărcii mai spune că astfel de mașini sunt singura soluție pentru a reduce emisiile de CO2. (17.09)
-
În a opta lună din 2025, Grupul Chery a comercializat puțin peste 242.000 de mașini, cu 14.6% mai multe decât în aceeași lună din 2024. Exporturile au atins o cifră record: 129.472 de unități, o creștere de 32.3%. (17.09)
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Daca chiar asa era erau la ce concurenta este pe piata auto nu vindeau ei milioane de masini (in europa).
care abia abia au trecut si ei la common-rail, in timp ce ceilalti deja au trecut la hybride si chiar electrice.