GM îşi lasă clienţii de Corvette să-şi asambleze singuri motoarele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Clienţii General Motors care aleg un Corvette vor putea să îşi asambleze propriul motor sub supravegherea atentă a unui expert de la GM Performance Center. Această opţiune costă 5.800 de dolari şi este disponibilă doar pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Clientul va fi dus prin toate etapele construirii noului său motor, iar experţii de la General Motors se vor asigura că asamblarea va decurge conform standardelor, în ciuda faptului că va fi făcută de un pasionat şi nu de un profesionist.
Experţi precum Mike Priest vor ghida clientul pe tot decursul asamblării şi îl vor ajuta pe acesta să experimenteze toate fazele care transformă câteva zeci de kilograme de metal într-un motor de înaltă performanţă. Oficialii GM nu au menţionat cum afectează această opţiune garanţia oferită pentru Corvette Z06 şi ZR1, dar ne putem aştepta ca aceasta să fie păstrată din moment ce motorul a fost construit sub supravegherea experţilor săi.
Niciun producător de automobile sau motociclete nu oferă această posibilitate clienţilor săi. Mai mult decât atât, în Europa ar fi aproape imposibil să realizezi aşa ceva din cauza normelor stricte de funcţionare ale fabricilor şi service-urilor.
Spre exemplu, normele europene le interzic accesul clienţilor lângă maşina lor în timpul servisării şi în spaţiul de service. Motivul este legat strâns de normele de protecţie a muncii, deoarece există numeroase riscuri inutile la care este supus clientul când intră în zona de service.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Cei de la CarExpert au realizat o liniuță pur italiană pentru a vedea care motor este mai rapid: un V12 de Lamborghini sau un V8 de Ferrari. Astfel, aceștia au realizat un duel între Lamborghini Revuelto și Ferrari SF90. Aflați în video care supercar ital (12.09)
-
Britanicii de la carwow au realizat o liniuță între un BMW M4 generația F82 și un BMW Seria 4 diesel, mai exact versiunea 435d. Doar că modelul diesel este modificat și dezvoltă 500 de cai putere. Aflați în video care mașină a câștigat liniuța. (10.09)
-
Noul Porsche 911 Turbo S facelift este cel mai puternic 911 de serie. Modelul a fost testat pe legendarul Nurburgring Nordschleife. Urmărește mai sus turul oficial al noului model de performanță. (09.09)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
Bravo americanilor pentru ideea asta (care e de fapt marketing) geniala.