GM, pe val in Europa de Est
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vanzarile General Motors in Europa de Est au atins cifra record de 318.245 de autovehicule in intervalul ianuarie – septembrie 2008, avand o cota de piata de 10.4 procente. Volumul total de autovehicule GM comercializate in toata Europa a scazut cu 1.9 procente, inregistrandu-se vanzari de 1.620.619 de autovehicule.
Rezultatele GM in Europa de Est au compensat conditiile dificile ale pietei din Europa de Vest, unde volumul a scazut cu 10.7 procente, ajungand la 1.148.535 de autovehicule cu o cota de piata de 9.2%.
„Ne confruntam cu o serie de dificultati economice fara precedent datorita crizei economice globale,” a declarat Carl-Peter Forster, Presedintele filialei GM Europa. „Criza creditelor si inflatia ce rezulta din cresterea preturilor petrolului si a bunurilor de larg consum au afectat puternic increderea clientilor. Ne dam toata silinta pentru a face fata acestei perioade dificile, cu o multime de produse noi, inclusiv noile modele Opel Insignia si Chevrolet Cruze si prin administrarea productiei si a costurilor cat mai bine cu putinta.
Chevrolet stabileste noi recorduri In ciuda provocarilor din Europa de Vest si a diminuarii vanzarilor pe piata din Rusia in luna septembrie, Chevrolet continua sa se dezvolte in Europa, inregistrand o performanta impresionanta in ceea ce priveste vanzarile gamei de modele. Marca a inregistrat cel mai important volum de vanzari si cea mai mare cota de piata a tuturor timpurilor in perioada ianuarie - septembrie, comercializand 385.653 de autovehicule si atingand o cota de piata de 2.2%.
Opel se dezvolta rapid in Europa Centrala si de Est Opel a vandut 1.174.534 de autovehicule in Europa in perioada ianuarie – septembrie 2008, cu 6 procente mai putin decat anul trecut. Marca se confrunta cu aceleasi provocari ca si concurenta sa din Europa de Vest, inregistrand o scadere a vanzarilor cu 10,7 la suta in aceasta regiune. Insa performanta marcii Opel in Europa Centrala si de Est continua sa fie impresionanta. Opel si-a triplat de curand cresterea industriala in Europa de Est si a dublat-o in Europa Centrala.
Vanzarile marcilor Saab, Cadillac si Hummer
Saab a vandut 53.805 de autovehicule in Europa in perioada ianuarie - septembrie 2008.
Vanzarile Cadillac au crescut cu 3.1 de procente fata de 2007, pana la 3.746 de unitati, iar vanzarile Hummer au crescut cu 9.5 de procente, ajungand la 1.781 de unitati.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
BMW a dezvăluit rezultatele sale comerciale pentru ultimele 9 luni din 2025. Marca bavareză a avut parte de o creștere minimă în ceea ce privește numărul total de vânzări, însă a înregistrat creșteri în segmentele mașinilor electrice și hibride. (09.10)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit rezultatele vânzărilor sale din ultimele 9 luni ale lui 2025. Marca germană a vândut mai puține mașini comparativ cu aceeași perioadă din 2024. (09.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină electrică în Europa, în luna august. Chiar și așa, vânzările acestui model au fost mai mici comparativ cu anul trecut. (29.09)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul Mitsubishi Grandis, premieră națională la Salonul Auto București
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
Comentarii (0)