Grupul Fiat ar putea folosi motoare V6 de la Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noile modele ale grupului Fiat ar putea folosi si motoare V6 Pentastar de la Chrysler. Generatia noua de propulsoare V6 Pentastar a fost lansata saptamana trecuta pe modelul Jeep Grand Cherokee, si ar putea sa isi faca loc sub capota inlocuitorilor lui Alfa Romeo 159 si 167.
Preluarea acestor unitati V6 Pentastar de catre marcile grupului Fiat este facuta in baza alientei dintre compania italiana si compania Chrysler. Prin folosirea aceluiasi tip de propulsor cu americanii, italienii vor economisi sume insemnate de bani. In schimbul propulsoarelor sale V6, Chrysler va primi motoare supraalimentate cu injectie directa, cu cilindree de 1.4 si 1.8 litri. Motoarele diesel de la Fiat nu vor putea fi folosite de Chrysler pe taramul american din cauza costurilor necesare modificarii motoarelor pentru a indeplini normele americane de emisii.
Motoarele V6 Pentastar de la Chrysler au o cilindree de 3.6 litri si dezvolta 280 CP si 353 Nm, in versinea de baza. Ulterior, aceste unitati vor primi injectie directa si vor fi supraalimentate.
Pentru a avea un consum de carburant cat mai redus, americanii vor implementa ulterior si tehnologia dezactivarii cilindrilor nenecesari propulsiei, astfel putand micsora si emisiile acestor motoare. Noile propulsoare Pentastar V6 au fost proiectate pentru a putea functiona si cu etanol E85, ceea ce le ofera clientilor posibilitatea de a folosi doua tipuri diferite de carburant..Via | Motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Din motoarele astea va iesi probabil aceeasi mediocritate ca motorul de 3,2 litri luat de la GM. Cadn toatalumea face downsize s-a gasit Fiat sa inoveze la emisii cu motoare de 3,8 litri.
Sper din inima ca Alfa sa mai produca motoare ca 2.0 Twin spark cu care puteai sa ajungi aproape la 100 KMh intr-a doua.