Honda si Nissan lauda noul Hyundai Sonata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand a lansat noua generatie a modelului Hyundai Sonata, botezata mai nou i40 pe piata din Europa, Hyundai nu s-a gandit probabil ca va atrage reactii pozitive din partea rivalilor. Se pare insa ca sedanul coreean a placut nu numai publicului ci si concurentei, doi mari constructori japonezi aratandu-se ingrijorati de prezenta pe piata a noului i40.
Takanobu Ito, administrator delegat al Honda, a declarat pentru Associated Press ca "Hyundai este un brand impresionant. Pentru noi reprezinta fara dubiu o amenintare, pentru ca produc masini bune, cu o calitate in continua crestere", a incheiat Ito.
Aceeasi reactie a fost inregistrata si in tabara Nissan, Shiro Nakamura, seful de design al constructorului japonez, aratandu-se la fel de ingrijorat de concurenta celor de la Hyundai. "Ne simtim amenintati de masinile coreenilor pentru ca sunt mereu la curent cu tendintele de design si tehnologia", a declarat Nakamura.
Ultimele rezultate ale vanzarilor confirma ingrijorarea celor de la Honda si Nissan, grupul coreean Hyundai-Kia inregistrand rezultate bune pe piata europeana si cea nord-americana, reusind sa depaseasca Ford in topul celor mai mari constructori mondiali si sa se plaseze astfel pe locul patru.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Uniunea Europeană a aprobat oficial noile taxe vamale definitive pentru mașinile electrice produse în China. Negocierile între UE și China vor continua, iar noile taxe urmează să intre în vigoare din noiembrie. (04.10)
-
Skoda amână lansarea Octaviei electrice cu 2 ani. Modelele cu motoare termice, păstrate până în 2030Skoda și-a revizuit planurile de electrificare din cauza scăderii vânzărilor globale ale mașinilor electrice. Lansarea viitoarei versiuni electrice a Octaviei a fost amânată cu 2 ani, iar modelele compacte cu motoare termice fi produse cel puțin până în 2030. (03.10)
-
Mercedes-AMG One, hypercar-ul constructorului german, a stabilit un nou record pe Nurburgring Nordschleife. Modelul de performanță și-a bătut propriul său record stabilit în 2022 și devine cel mai rapid model de serie pe circuitul german. (03.10)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Dacia Bigster. 5 lucruri esențiale+VIDEO
- Noul Subaru Forester a ajuns în Europa: din cauza normelor de emisii, motorul oferă 136 CP
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Mitsubishi Outlander PHEV. Iată 5 lucruri importante!
- Noul concept Renault Embleme: creat pentru a reduce emisiile de CO2 cu 90%
- Șeful AMG: „clienții nu vor avea nicio problemă să treacă de la V8 la electrice”
RESPECT!
Sau nu as fii ca doar sunt niste "chinezarii" care sunt de o calitate indoielnica cum comenteaza majoritatea userilor de pe acest site.
Dar ce vbesc de coreeni, ca Sonata e asamblat de chinezi.
Oricum, fairplay din partea lor ca au recunoscut amenintarea. Asa ceva n-o sa vezi niciodata la europeni (vezi razboiul asta penibil intre producatorii germani de lux).
Jupanul peste marca pe care multi o stiu numarul 1 la fiabilitate afirma despre o concurenta directa (despre care se stie ca nu straluceste la calitate) ca "produce masini BUNE, CU O CALITATE IN CONTINUA CRESTERE"?!?!?!
HOLY CRAP! Cu un asemenea "head", Honda poate sa inceapa sa-si caute un loc cu lumina si verdeata si sa tocmeasca o firma de catering pentru parastas.
Am simtit de cand a preluat mandatul ca nu e departe rau de Fukui care a transformat o legenda intr-un articol de "Libertatea"...
La Nissan lucrurile stau ceva mai bine fiindca e omu` de la Renault care inca mai tine lucrurile in mana.
Lucrurile pe care le-au afirmat acesti doi natarai sunt in esenta adevarate. Dar ei nu trebuiau sa le spuna VECI PURURI. In momentul in care spui asemenea nerozie, nu faci altceva decat sa inviti clientii la concurenta...Clienti care au dificultati din ce in ce mai mari sa identifice motive solide si suficiente ca sa cumpere un Civic in detrimentul unui i30...
Cu 3 cuvinte, au daramat si au calcat in picioare munca a sute de ingineri si a departamentelor de marketing care cheltuie averi sa creeze imagine pozitiva.
Pacat...Mare pacat...
Si daca ar fi asa, tot grav e.
Pe piata japoneza, coreenele nu sunt o problema pentru constructorii japonezi...inca.
Pe pietele europene si din America de Nord in schimb, coreenii le fac deja viata grea nu numai japonezilor dar si celorlalti constructori. In aceste zone/tari, lumea nu sta sa descifreze cimiliturile unora care au lasat treaba vraiste pentru a se tine de mistocareala de autobaza de basculante...
Papagalii aia 2 au uitat pe ce lume traiesc? Interviurile au fost date catre Associated Press, daca nu ma insel, agentia de stiri #2 la nivel mondial. In conditiile in care informatia circula instant in jurul globului si ajunge unde nici nu gandesti. Ca dovada, de duda asta am aflat pe Automarket.
In concluzie, in loc sa se joace cu cheile de la masina pe malul garlii, cred ca era mai inspirat ca baietii astia plictisiti si cu mintea odihnita sa fi facut oarece management. Ca doar pentru asta iau un sac de bani...
.
.